BMW X 1, tehnički podaci, specifikacije, cijene, dimenzije

Mali SUV iz bavarske kuhinje automobila postavljen je na platformi Minija i Active Tourera s prednjim pogonom i poprečno postavljenim motorom. Novi X 1 ima odlično uravnoteženu masu te u zavojima djeluje sigurnije i dinamičnije od prethodnika. S usavršenim X Drive pogonom na sva četiri kotača korekcije vozača u brzim prolascima kroz zavoje gotovo da i nisu potrebne. 



Pored svoje prilagodljivosti i učinkovitosti koje mu jamče prednost na tržištu, njemu će, da se istakne u svojoj niši, pomoći i dug niz inovativnih odlika opreme novog BMW-a X1. Među stavkama na popisu dodatne opreme nalaze se i prednja svjetla u potpunoj LED tehnologiji, dinamička kontrola amortizera Dynamic Damper Control, BMW-ov Head-Up zaslon te sustav Driving Assistant Plus za pomoć u vožnji.

Kršnih proporcija, impozantne pojave i dinamičnih linija, novi BMW X1 diči se upečatljivom vanjštinom koja ističe njegov status najmlađeg člana BMW-ove obitelji modela X. Novi model viši je od svog prethodnika (+53 milimetara), što je doprinijelo povećanju prostranosti interijera. Usto, značajno povišen položaj sjedenja (+36 milimetara sprijeda, +64 milimetara straga) optimizira vozačev pregled ceste. 


Nova generacija motora, sustav pogona na sva četiri kotača optimizirane potrošnje xDrive. 

Druga generacija BMW-a X1 (ukupna potrošnja: 6.4–4.1 litre/100 km emisija CO2 ukupno: 149–109 g/km) usklađena je s najnovijom ponudom motora. Dvije benzinske i dvije dizelske izvedbe motora bit će dostupne već od lansiranja modela u listopadu 2015., a svi motori imaju četiri cilindra i dio su nove generacije motora BMW grupe. Motori će biti u rasponu snage od 110 kW/150 KS do 170 kW/231 KS. Motori su povezani ili s ručnim mjenjačem sa četiri brzine ili s automatskim Steptronic mjenjačem s osam brzina. Ni jedan ni drugi mjenjač nisu ni ovaj put prošli bez inovacija. 

xDrive inteligentan sustav pogona na sva četiri kotača također se našao u novorazvijenom BMW-u X1 u novijoj izvedbi. Taj se lagan, kompaktan i učinkovit sustav služi elektro-hidraulički kontroliranom spojkom od nekoliko ploča kako bi rasporedio pogon između prednje i stražnje osovine na način koji najbolje odgovara trenutnim zahtjevima vožnje. S druge strane, kod modela BMW X1 sDrive20i i BMW X1 sDrive18d, tu je ulogu preuzeo mehanizam pogona na prednje kotače, koji je prethodno razvijen kako bi pružio dinamiku vožnje po kojoj je BMW-ov brend poznat te se dokazao kod BMW-ovih modela Serije 2: Active Tourer i Gran Tourer.


Premijerno kod BMW-a X1: Head-Up zaslon i pomoć u vožnji Driving Assistant Plus.

Smjena generacija BMW-a X1 također donosi značajne napretke u polju inteligentnog povezivanja. Novi dodatak u nizu BMW-ovih ConnectedDrive stavki je i BMW-ov Head-Up zaslon koji, kao i kod većih X modela, projicira značajne informacije direktno u vidno polje vozača- na vjetrobransko staklo. U paketu dodatne opreme, BMW X1 sad je moguće opremiti i sustavom Driving Assistant Plus aktivne regulacije brzine s funkcijom kreni/stani, upozorenjem od promjene voznog traka, asistentom za vožnju u zastoju, upozorenjem od naleta te upozorenjem na pješake sa gradskom funkcijom kočenja. Ove sustave nadopunjuje i najnovija paleta aplikacija koja omogućuje vozačima da povećaju udobnost ili se koriste navigacijom i sustavima za informiranje i zabavu, ovisno o osobnim željama i sklonostima.

Cijena kreće od 250 tisuća kuna a vrtoglavo u trenu skoči i na 400 tisuća a i tu nije kraj.




Bmw X1, dimenzije, tehnički podaci, specifikacije...

BMW X 1 - cijene

BMW X 1 - dimenzije

BMW X 1 sDrive 18 d - tehnički podaci, specifikacije

BMW X 1 xDrive 20 d - tehnički podaci, specifikacije

BMW X 1 xDrive 20 i - tehnički podaci, specifikacije

BMW X 1 xDrive 25 d - tehnički podaci, specifikacije

BMW X 1 xDrive 25 i - tehnički podaci, specifikacije

* klikom na sliku za veći prikaz