Vozili smo Teslu Model Y, s cca 450 PS i snage baterije od cca 90 KW, duel motor, specifikacije, test


Zašto cca u naslovu, zato što Tesla ne objavljuje zvanično te podatke već se o tome nagađa. 

Moje mišljenje po načinu kako ubrzava  da tu nema više od 300 konja. Svejedno i to je mnogo i dovoljno. Tehnološki Tesla funkcionira odlično. Pravolinijski ubrzava na punom gasu, isto tako ostaje u pravilnoj putanje na silno jakoj rekuperaciji pri naglom otpuštanju gasa. Zbog teških baterija u podnicu u zavojima leži kao daska. Ništa se ne naginje što i nije baš najbolje kako bi netko pomislio. Odlični ovjesi ne naginju se jako ali malo moraju jer tako preuzimaju na sebe dio centrifugalne sile i sile G i na taj način odterete gume koje se tako manje habaju. Ne može cijela priča dobrog ležanja počivati samo na dobrim gumama kako se može iščitati kod Tesle.

Za čas skoči na 200, međuubrzanja su dobra, pišem dobra jer nisu spektakularna, nekako je sve to anemično i nema onog čara kao kada istom snagom, ubrzava benzinski motor šaltajući brzine i nabirajući okretaje motora. Ubrzanja s mjesta nisu eksplozivna već bi se moglo reći da su očekivano dobra. Očekivao sam udar, ali ga nisam dobio. Kao što rekoh na početku tehnološki za električni automobil Tesla je odlična. 

Osobno ne bih ju kupio jer mi se ne sviđa izvana a ni iznutra.

Jeftina plastika svugdje dominira. Fake drvo (plastika), fake koža, fake sve. Kada lupkate prstima po volanu, instrument ploči, vratima, sve zvoni kao na jeftinim plastičnim igračkama. Takva je Tesla cijela iznutra. Jeftina plastična igračka. Vrata iznutra ne otvaraju se ručkicom nego nekakvim gumbom. Sve se regulira preko tableta. Grozno. Centralna plastika na volanu s nekakvim malim kotačićima za podešavanje volana je grozna a samo podešavanje je toliko loše da se zapitate... Isto tako i vozačevo sjedalo na struju. Kada dođe do kraja onda elektromotor ne stane već preskače i škripi. Čisti amaterizam. Kineski automobili su premium za Teslu. Dali je udoban, ne baš. Dali je brz, ne baš. Dali je premium, ni slučajno. Dali je nešto, uglavnom ništa. Prije nekih sedam godina kada sam vozio prve Tesle S one su bar išle brutalno ali su bile neudobne jer su lupale na grabama i curila im je kiša u kabine kroz šibere. Danas, valjda više ne curi ali početnih grešaka ima i sada.

Prije bih kupio električni MG ili neki drugi kineski, jer su puno zreliji automobili nego Tesla koja ne odgovara danom novcu. Malo koji odgovara tom uvjetu ali Tesla se baš ističe .