Volkswagen T-ROC 150 TDI automatik DSG, tehnički podaci, specifikacije, cijene, dimenzije, test
Mnogo je bilo svakakvih testova i komentara na T-Roc. Sve pretežno u superlativima više kao marketing a ne kao test. Valjda je to po sistemu ne zamjeranja ovom ili onom. Ili je u pitanju slabo poznavanje automobila uopće.
T-Roc je jedan prosječan VW u kojeg su napucali 150 konja s kojima se on teško nosi. Možda ne teško ali svakako neprimjereno. Svaki SUV uključujući i Crossovere ne snalaze se dobro na velikim brzinama i snažnim motorima. Sve je to nekako na silu.
Motor je odličan koliko diesel to više uopće može biti. Strujni koncepti su toliko superiorniji da su motori na fosilna goriva prošlo svršeno vrijeme. Nema tu ničeg novog sve je to staro. Stari brundavi zvuk na leru, stari brundavi zvuk na gasu, stari brundavi zvuk pri promjeni brzina sve je to pase. Troši 7,5 l/km na sto km.
Mjenjač je najslabija karika ako se tako može reći. Naime taj VW DSG mjenjač je hvaljen od prvog dana kada se pojavio. I bio je. Možda tada ali danas više ne. Danas ima zaista puno boljih mjenjača od njega. Mjenjač zaostaje, dugih odluka u koju brzinu uključiti, malo gore malo dole, njiše, pliva, kasni. Može se voziti jako brzo, tada reda brzine prema gore dobro ali to nije onaj dio uobičajne vožnje kada bi trebao biti pametniji. Ručni mjenjač je puno bolja opcija ili CVT mjenjač bez stupnjeva koji djeluje trenutno i daje trenutni odziv.
Svaki automatski mjenjač koji kada stisnete malo gasa čeka i ne zna kako dalje nije dobar. To radi i mjenjač T-Roc a.
Mora se pohvaliti ležanje, zaista ga se može natjerati u zavoje vrlo brzo , naravno koliko je to kod SUVa uopće moguće. Ovjes je na grabama sitno druzgav. Moguće da je bio takav zbog pretjerano pumpanih guma što u nazad nekoliko godina proizvođači vole. Ja gume uvijek ispumpam na normalne vrijednosti i imam ugodnu vožnju. Na stotinama hiljadama kilometara uvjerio sam se da gume napumpane na klasičnih 2,1 naprijed 1,8 9 otraga traju beskrajno dugo i troše malo goriva. I to nema veze kojih su dimenzija. Tako je i auto puno udobniji.
Običan je to auto. Ništa posebno, više onako na silu. Ne odiše on udobnošću ili otmjenošću kao što neki pišu, zaista je običan. Košta 35 000 eura. 35 000 previše. Ne bih ga kupio, evo radije bih Nissana Qashqai koji me, baš suprotno, ugodno iznenadio.
Volkswagen T-ROC visina | 1572 mm | |
Volkswagen T-ROC širina | 1819 mm | |
Volkswagen T-ROC dužina | 4246 mm |