Toyota Corolla Cross 2.0 Hybrid sa 197 PS automatik CVT, tehnički podaci, specifikacije, cijene, dimenzije, test
Toyota Corolla Cross izvana izgleda dobro ima moderan dizajn, vrlo skladne veličine, lijepih linija. Vanjski dobar dojam automobila kvari unutarnji loš dojam u kojem Toyota koristi vrlo jeftinu plastiku, rubno podnošljivu. Na gornju stranu instrument ploče stavili su tvrdu jeftinu plastiku koja smeta oku, dojmu i dodiru. Tako na sredini, tako na vratima, u haubi, svugdje. Ja bih radije 10 konja manje ali plastiku bolju ako se već mora. Zar im 50 milijardi zarade nisu dovoljne.
Motor 2.0, 152 konjskih snaga, provjeren je Toyotin Atkinson, izdržljiv s malom potrošnjom i bez pomoći struje. Zajedno ukupno produciraju 197 konja. Ali peta generacija hibridnog pogona kako ga Toyota zove nije donijela ništa novo. Malo pojačana baterija, više vožnje na struju, CVT mjenjač, sve to smo već vidjeli i isprobali u četvrtoj generaciji Toyota hibrida. Dali Cross juri sa tih 200 konja, pa baš i ne. Toyota Corolla sa tim agregatom je jurilica. Drugačije leži, drugačije skreće, drugačije ubrzava, drugačije juri. Dobro juri. Cross ne.
Onaj dio koji zaslužuje kritike je ovjes i ležanje automobila. Za razliku od Toyota C-HR -a gdje je taj ovjes odlično izbalansiran po pitanju brze vožnje s direktnim volanom i udobnosti na neravnoj cesti ovdje imamo slučaj prevelike, nazovi, udobnosti na neravnoj cesti ali time smo dobili i ljuljanje pri kočenju, zapikavanje. Naginjanje i cviljenje u zavojima. Kritika ide na ovjes u smislu nepravilne izbalansiranosti između udobnosti i brze vožnje u čemu je Toyota inače majstor.
Mjenjač klasični Toyotin CVT koji propušta gas do maksimalnih okretaja i pri tome ide na živce. Teško se na to priviknuti. Kao da proklizava kuplung. A kuplunga nema. Nissanov CVT radi slično ali ne propušta okretaje u prazno i po tom pitanju ostavlja bolji dojam. Pohvale Toyota CVT-u idu na trenutni odziv bez ikakve zadrške koje se inače pojavljuju kod automatskih mjenjača.
Potrošnja nije velika, prosječnih cca 4.8 l u svim uvjetima rada. Da je Toyota odstupila od rubno plastičnog uređenja i dodala malo otmjenosti, drugačije podesila ovjes, taj automobil bi mogao i proći ali ovako... sa cijenom od 38 000 eura pa na više.
Toyota Corolla Cross visina | 1620 mm | |
Toyota Corolla Cross širina | 1825 mm | |
Toyota Corolla Cross dužina | 4460 mm |