Moj izbor je Toyota C-HR 2.0 Hybrid C-HIC


Poslije testiranja preko pedeset automobila (koje sam opisao u testovima), kupljenih preko trideset (na broju trideset sam prestao brojati) i vozeći preko sto i više (nisam opisivao u tekstovima sve, jer mnogi nisi bili nimalo interesantni), odlučio sam za sebe kupiti Toyotu C-HR 2.0 Hybrid.

Zašto Toyota?

Toyota je već desetljećima na tronu najkvalitetnijih automobila današnjice. Njeni benzinski Atkinson motori napravljeni su za milijun kilometara. Amortizeri, lageri, stabilizatori, ovjesi na najvišem su nivou izdržljivosti. CVT mjenjači nemaju održavanja uključujući i izostanak mijenjanja lamele kvačila jer ona ne postoji. Rade bez stupnjeva prijenosa jer se oni izvode trenutno-piramidalno pa je dojam ubrzanja linearan kao automobila na pogon elektromotora. Kada jednom vozač proba nešto poput struje odmah shvati da je mijenjanje brzina čisto opterećenje i besmislica. Njihovi Hybridi prevalili su preko 7 milijardi kilometara širom svijeta. 

Zašto C-HR

C-HR ili Cupe High Rider donosi blago povišeno sjedenje u odnosu na konvencionalnu karoseriju a nije visok za vožnju kao SUV modeli. Osobno to mi odgovara jer visoko SUV sjedenje paše mi prvih minuta a tada poželim vratiti se dole. Vozi se u odličnom položaju s dobrom preglednošću naprijed dok za nazad koristi se 360 stupnjeva kamera koja s kompjuterskim procesorom u trenu poslaguje slike iz svih kutova, po želji. Kod C-HR-a privlači me njegov bezvremenski dizajn, pomalo neobičan. Uz bijelu Perleffekt boju s tamno smeđom finom kožom iznutra i svime na struju teško mu je odoljeti. Zato sam i odabrao baš takvog.

Zašto 2.0 Hybrid

Kada sam prije godinu dana testirao C-HRa Hybrid 1.8 122 PS poželio sam malo više snage i to ne pri samom startu jer elektromotori (jedan pogonski i jedan sinkroni, rade zajedno) do 60 km/h lijepo poguraju i kod slabije verzije već malo kasnije pri brzini preko 120 km/. Tu je 1.8 sporiji. Zato je potpuno novi 2.0 Atkins s najvećom termalnom iskoristivošću na svijetu i s ukupno 184 konjske snage odličan potez Toyotinih inženjera. Motor vuče bolje od Golfova GTI-a. Linearno, moćno… super. Sada je C-HR prava bomba, izgledom i performansama a potrošnja minimalna. Ako se poigrate vozite ga na 3,5 litre a pri folgasu nejde preko 5,5. Upravo kod ovog motora tu su i šifteri na volanu pa tko želi može 'šaltati' šest brzina. Iako je mjenjač piramidalni linearni inženjeri Toyote napravili su foru da se šalta šest brzina na šiftere a u modu automatik prelazi u beskonačno. Zato je moj odabir 2.0 Hybrid.

Zašto C-HIC

Zato što je to najviši paket opreme. Na njega sam doplatio kožu i siceve na struju uz teh paket i automobil je full full. Podrazumijeva polu autonomnu vožnju, samostalno parkiranje, radare, projekcijska led svijetla, samostalno otključavanje i zaključavanje, osvjetljenje C-HR na asfalt pored vrata, fora, naravno zonske automatske klime i masu GIR, ABS, ARR, TUH, MIR, SIR, AL, MAL i koje čega još. Knjiga uputstva sadrži 7 stotina (700) stranica. O digitalizaciji da ne govorim to je 22. stoljeće. Navigacija 3D u real time, povezanost sa svim Android i iPhone aplikacijama, muzika surround s kristalnim koncertnim zvukom, povezanost s cloudsima itd, itd. Prelijepa igračka.