Široko korištena elektrifikacija: blagi hibridni sustav za veću udobnost i učinkovitost


Svi motori u novom modelu Audi A7 Sportback standardno se opremaju novim blagim hibridnim sustavom (MHEV) za veću udobnost i učinkovitost. Uz dva V6 motora, ovaj sustav koristi 48-voltni primarni električni sustav. Remenski alternator starter (BAS) radi zajedno s litij-ionskom baterijom i postiže performanse obnavljanja kinetičke energije kočenja do 12 kW. Pri brzinama između 55 i 160 km/h, ovaj coupe sa četiri vrata može krstariti u slobodno kretajućem režimu s ugašenim motorom koji se može brzo upaliti preko Bas sustava.

Start-stop funkcija je značajno proširena i sada se aktivira pri 22 km/h. U kombinaciji sa standardnom prednjom kamerom, motor se ponovo predvidljivo pali dok vozilo miruje čim se vozilo ispred počne kretati. U stvarnim uvjetima vožnje, MHEV tehnologija smanjuje potrošnju goriva do 0,7 litara na 100 kilometara.

Top inovacija povezana sa šasijom je dinamičko upravljanje sa svim kotačima. Ovaj sustav kombinira direktni, sportski odziv upravljanja s visokom razinom stabilnosti, rješavajući konflikt između agilnosti i udobnosti. Prijenosni odnos upravljanja mijenja se kao funkcija brzine između 9,5:1 i 16,5:1 uz pomoć aktivnih intervencija upravljanja na prednjoj i stražnjoj osovini. Na prednjoj osovini sustav zupčanika s istezanjem metala koristi se za nadopunjavanje tih intervencija kao odgovor na pokrete upravljačem. Na stražnjoj osovini vretenasti pogon zakreće stražnje kotače do 5 stupnjeva. Pri malim brzinama okreću se suprotno od smjera okretanja prednjih kotača kako bi se dodatno povećala agilnost ovog velikog coupea prilikom parkiranja ili gradske vožnje. To skraćuje krug okretanja za 1,1 metar. Pri 60 km/h i iznad, stražnji kotači se okreću u istom smjeru kao i prednji kotači kako bi se poboljšala stabilnost po pravcu i olakšala promjena voznih traka.  

Opcijski sportski diferencijal dodatno poboljšava upravljanje. Aktivno raspodjeljuje pogonski moment između stražnjih kotača, nadopunjujući quattro pogon na sva četiri kotača. Kao i dinamičko upravljanje svim kotačima, kontrola tvrdoće i prilagodljivi zračni ovjes, sportski diferencijal je integriran u kontrolnu funkciju elektroničke kontrole šasije (ECP). Kako bi se maksimalizirala preciznost ovi sustavi su usko umreženi. Vozač može koristiti Audi drive select sustav kako bi aktivirao različite profile vožnje koji uključuju više istaknutu razliku između udobnosti i sportske note nego kod prethodnog modela.