Isprobao sam SUV Toyota RAV4 2.5 Hybrid: Vrlo ozbiljan automobil

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

U vožnji je nemoguće procijeniti radi li RAV4 samo na struju, samo na benzinski motor ili oboje odjednom. Toyota je svoje hibride usavršila do kraja. Harmoničan rad dvaju različitih pogona krasi ovaj model. Dva su tu elektro motora, jedan koji pogoni kotače a drugi sinkronizira pogon benzinskog motora i drugog elektromotora. 


Toyotin hibridni SUV RAV4 radi vrlo tiho. Na autoputu ubrzanje nalikuje avionu pri polijetanju. Dapače, zbog povišenog sjedenja upravo taj osjećaj vas prožima. Tvornički podatak krajnje brzine je 180 km/h. Ali taj podatak RAV4 preskače kao od šale. Časkom je na 195 a potom i na 200 km/h.

Pri toj brzini pokazuje 18,5 l potrošnje. Pri brzini od 140 km/h potrošnja je 10 l. Pri polaganoj vožnji zabilježio sam i minimalnu potrošnju od 3,5 l. Pri laganoj vožnji do 90 km/h i gradskoj zabilježio sam potrošnju od 5,2 l. Normalna vožnja bez sustezanja kreće se oko 8 l. A pri jačoj vožnji prosjek je 15 l. Nevjerojatno veliki raspon potrošnje prisutan je kod ovog ozbiljnog i decentnog automobila koji u svakom pogledu zaslužuje samo pohvale.

Toyotini inženjeri vrlo su dobro poslagali ovjes. Udoban je ali i tvrd. Ako pretjerate u zavoju odsklizat ćete van jer to je ipak automobil od 1700 kg što se osjeti pri naglom kočenju i naglim kratki promjenama smjera. Pri velikim brzinama zahtjeva kratke korekcije volana. Osjećaj pri vožnji je odličan. Tako dobar osjećaj za volanom pružaju automobili koji koštaju duplo a neki i troduplo u odnosu na 244 000 kuna koliko iznosi početna cijena Toyote RAV4 Hibrid u kojoj na popisu opreme ima baš sve. 

Zamjerke su: Desno sjedalo ne može se naručiti pokretano strujom. Oba prednja sjedala imaju poprilično kratku sjedeću površinu. Potrošnja je poprilična budući da se radi o hibridu. U Hrvatskoj više nema poticaja na hibridna i elektro vozila od kada je na vlast došao HDZ. Oni kažu ovako: Zašto debeloj guski mazati vrat. A narod ih bira i bira i uvijek bira. E, moj narode balkanski, nikada ti ni do Trsta nećeš doći.


Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Toyota RAV4 2.5 Hybrid

Toyota RAV4 2.5 Hybrid