Novi TT RS Coupé i TT RS Roadster, novi aluminijski pet-cilindrični motor razvija 400 KS, što je 60 KS više u odnosu na prethodnika


Zvuk: jedinstvenih pet cilindara. Performanse: izvanredne, sa snagom od 294 kW (400 KS). Držanje ceste: neumorno, zahvaljujući quattro pogonu. Kao sportski predvodnik TT serije, novi TT RS biti će oglašavan pod Audijevom sportskom markom. Na Salonu automobila u Pekingu Audi je po prvi put svijetu predstavio svoje Coupé i Roadster TT modele. Prodaja u Europi započinje na jesen.



"Novi aluminijski pet-cilindrični motor razvija 400 KS, što je 60 KS više u odnosu na prethodnika," kaže Dr.-Ing. Stefan Knirsch, član upravnog odbora kompanije Audi zadužen za tehnički razvoj. "Zajedno s quattro pogonom, osigurava sportski užitak u vožnji uz maksimalno držanje podloge. Audi će po prvi put za stražnja svjetla koristiti Matrix OLED tehnologiju."


Impresivne performanse

Novi pet-cilindrični motor. Žiri međunarodnih automobilskih novinara proglasio je šesti put u nizu ovaj 2.5 TFSI motor "Motorom godine". Audi je sada u svim aspektima dodatno unaprijedio ovaj pet cilindrični motor- uz mjere lagane konstrukcije, smanjenjem unutrašnjeg trenja i povećanjem snage. Kao rezultat, ovaj turbo motor ima 17 posto veće performanse uz nepromijenjenu zapreminu od 2.480 cm3. Sa snagom od 294 kW (400 KS) snažniji je nego ikada prije. Maksimalni okretni moment od 480 Nm dostupan je između 1.700 i 5.850 okr/min. Osigurava fantastičnu snagu povlačenja koja je popraćena nepogrešivim zvukom. Cilindri, oni postavljeni odmah jedan uz drugoga i oni daleko jedan od drugoga, aktiviraju se naizmjence. To sa sobom donosi poseban ritam. Model TT RS Coupé ubrzava od 0 do 100 km/h za 3,7 sekundi, a Roadster za 3,9 sekundi - što odgovara razini jednog super-automobila. Audi je maksimalnu brzinu ograničio na 250 km/h ili, uz doplatu, na 280 km/h.

Za najbolje držanje ceste i puno užitka u vožnji: quattro pogon. Pogonska sila 2.5 TFSI motora prenosi se preko sedam stupanjskog S tronic mjenjača koji stupnjeve mijenja munjevitom brzinom, na quattro stalni pogon na sve kotače. Njegova višelamelna spojka snagu slobodno raspodjeljuje između osovina. To osigurava snažno držanje podloge i izuzetno uživanje u vožnji. Prema kotačima upravljana kontrola okretnog momenta čini upravljanje još agilnijim i sigurnijim. Koristeći Audi drive select sustav, vozač može utjecati na quattro pogon i druge komponente kao što su sustav upravljanja, S tronic mjenjač, karakteristike motora i zaklopke ispušnog sustava. Dostupna su četiri načina rada: comfort, auto, dynamic i individual.





Čista dinamika

Audi TT RS svoje odlično upravljanje treba zahvaliti svojoj sportskoj šasiji. Direktno upravljanje osigurava bliski kontakt s cestom, što vozaču osigurava dobar osjećaj prilikom prolaska kroz zavoje. Na prednjoj osovini, samoventilirajući i perforirani čelični diskovi ugrađeni su iza 19-inčnih naplataka - ili kao opcija iza 20-inčnih kovanih laganih naplataka.

Alternativno, dostupni su laki i posebno na trenje otporni keramički diskovi od ugljičnih vlakana. Na stražnjoj osovini koriste se čelični puni diskovi. Kao opciju, Audi isporučuje RS sportski ovjes plus s prilagodljivim amortizerima s magnetskom tehnologijom. U ovom slučaju, na tvrdoću ovjesa može se utjecati elektronskim putem. Kontrolna tehnologija integrirana je u Audi drive select sustav.

Nova značajka: Matrix OLED svjetla. Po prvi puta u serijskoj proizvodnji, Audi kao opciju nudi Matrix OLED tehnologiju (organic light emitting diode) u sklopovima stražnjih svjetala. Ova tehnologija emitira ekstremno homogenu svjetlost visokog kontrasta. Svjetlost se može kontinuirano regulirati, ne baca sjene i ne zahtijeva reflektore - zahvaljujući čemu su OLED lampe s 3D dizajnom učinkovite, lagane i vizualno impresivne. Svako stražnje svjetlo uključuje četiri jedinice tankog filma koje postaju manje iznutra prema van. Najveća nosi TT logotip i četiri Audijeva prstena. TT RS model ima LED stražnja svjetla i LED prednja svjetla kao dio serijske opreme. Alternativno, prednja svjetla su dostupna kao inteligentno kontrolirane Matrix LED jedinice.

Atletski uglađen: vanjski dizajn. Veliki otvori za zrak, Singleframe maska s novo dizajniranom saćastom rešetkom i quattro logotipom, fiksnim stražnjim spojlerom i dvije velike, ovalne ispušne cijevi - novi TT RS Coupé i TT RS Roadster prikazuju koncentriranu snagu. Uzduž bokova, aerodinamično oblikovani bočni pragovi ističu dinamični dizajn. Oba modela mjere 4,19 metara u dužinu, 1,83 metara u širinu i 1,34 metra u visinu.







Inspiriran trkaćim automobilima

Kontrole i zaslon u novom modelu TT RS u potpunosti su usmjereni prema vozaču. Sve informacije se standardno prikazuju na potpuno digitalnom Audijevom virtualnom kokpitu dijagonale 12,3 inča. Vozač može odabrati tri prikaza, uključujući specijalni RS prikaz koji uključuje brojač okretaja motora te između ostaloga daje informacije o tlaku u gumama, okretnom momentu i G sili. Audijev virtualni kokpit također prikazuje svjetlosno upozorenje koje vozaču pokazuje da je dosegnut maksimalni broj okretaja motora. Po prvi put u RS ponudi, RS sportski kožom presvučeni upravljač s polugama mjenjača uz ostale multifunkcijske tipke ima dvije satelitske tipke za paljenje i gašenje motora, kao i odabir načina rada Audi drive select sustava. To znači da ruke vozača mogu u svakom trenutku biti na upravljaču. Vozač može utjecati na kontrolu zaklopke ispuha preko tipke za zvuk na središnjoj konzoli.