Zagreb Auto Show 2016., Volkswagen Tiguan hrvatska i svjetska premijera

Na Zagreb Auto Show Volkswagen između ostalih svojih modela predstavlja i novi Tiguan. Svjetska je to premijera novog Volkswagnovog crossovera koji pokušava zavladati segmentom manjih SUV-ova. Poslije Ženeve a sada i Zagreba Tiguan se predstavlja svojoj publici u najljepšem mogućem izdanju. Prodaja u Hrvatskoj kreće odmah nakon ZG Showa kada i stiže u hrvatske salone 



Novoj generaciji Tiguana pripala je čast da bude prvi SUV ove grupacije temeljen na modularnoj VW MQB platformi. Također, ovaj će se automobil svojoj konkurenciji, u odnosu na svog prethodnika, suprotstaviti sa zrelijim pristupom dizajnu, rafiniranijim dojmom, većom ponudom prostora i bogatijom opremom te lakšom masom i ekonomičnijom motorizacijom. 


Konkretnije, novi je Tiguan pedesetak kilograma lakši, 60 mm duži, 30 mm širi te 33 mm niži, dok je međuosovinski razmak narastao za 77 mm i sada iznosi 2681 mm. Rezultiralo je to povećanjem ponude prostora u unutrašnjosti putničke kabine, posebno na stražnjoj klupi koja je dobila 29 mm dodatnog prostora za koljena. Stražnja klupa je pomična i to za 180 mm uzdužno, a kada je pomaknuta u potpunosti prema natrag obujam prtljažnika iznosi 520 l (+50 l u odnosu na prethodnika). Ukoliko se pomakne u potpunosti prema naprijed tada ista raste na 615 l, a preklapanjem naslona obujam prtljažnika može narasti na 1665 litara.


Europsku će motorizaciju činiti četiri benzinska TSI i četiri dizelska TDI pogonska motora, koji svi redom zadovoljavaju Euro 6 norme, a prosječna će im ekonomičnost biti 24% veća u odnosu na prethodnu generaciju. 

Točnije, TSI motori će biti dostupni u izvedbama snage 125 KS, 150 KS, 180 KS i 220 KS, dok će dizelaše zastupati verzije snage 115 KS, 150 KS, 190 KS i na kraju 2.0 biturbo sa 240 KS. Nadalje, novi će Tiguan biti dostupan s pogonom na prednje te na sva četiri kotača. Ova zadnja ponuda biti će dostupna sa snažnijim motorima te će dolaziti s nešto višom podnicom kao i novim 4Motion Active Control sustavom koji će vozaču omogućiti detaljnije podešenje rada pogona na sva četiri kotača.


Sve će se verzije moći naručiti s off-road prednjim krajem koji će omogućiti veći pristupni kut od standardne verzije (sa 18,3 na 25,6 stupnjeva). Recimo i kako će novi model moći vući teret mase do 2500 kg. Među novim sustavima pomoći vozaču posebno se ističe sustav automatskog kočenja nakon sudara kao i Front Assist ambient sustav nadzora sa sustavom automatskog kočenja pri manjim brzinama i sustava prepoznavanja pješaka kao standardnom opremom. Oprema interijera je također bogatija, a kupcima će biti dostupan i R-Line paket.