Novi Audi Q2, mali SUV koji ispunjava temeljna očekivanja SUV vozila


Kompaktan je to SUV, vozilo urbanog tipa za svakodnevnu vožnju i razonodu koje objedinjuje progresivan dizajn i visoku razinu funkcionalnosti. Povezivost, infotainment i sustavi potpore za vozača na dobroj su razini. Sprijeda se dojam ostvaruje visoko smještenom Singleframe rešetkom hladnjaka u osmerokutnom dizajnu te velikim otvorima za zrak. Poseban magnet za poglede je niski krov koji se spušta i stapa s C stupovima i izbočenim spojlerima u boji. Ovaj kontrast naglašava sportski karakter Audija Q2. Stražnji dio završava na dinamičan način, s dugačkim krovnim spojlerom i difuzorom koji ima izgled zaštitnog elementa ispod karoserije. 



Sa strane gledano visoka linija ramena posebice plijeni pogled, baš poput izbočene bočne stranice u području vrata. One naglašavaju kućišta kotača i time quattro karakter ovoga kompaktnog vozila. Vozilo mjeri 1,51 metar visine te 1,79 metara širine. Prevjesi su kratki, s dužinom vozila od 4,19 metara i međuosovinskim razmakom od 2,60 metara.


Tehnologija 

Zajedno s opcijski raspoloživim Audi virtualnim kokpitom i Head-up zaslonom, sustavi potpore za vozača za Audi Q2 također potječu iz više klase uključujući Audi pre-sense sprijeda koji je dio serijske opreme. Taj sustav prepoznaje kritične situacije s drugim vozilima i pješake koji prolaze ispred te će, ako je potrebno, započeti s jakim kočenjem pri niskim brzinama sve do stanja mirovanja. Drugi sustavi u portfelju su: automatska regulacija razmaka sa Stop & Go funkcijom , asistent vožnje u koloni, potpora pri promjeni voznog traka Audi side assist, potpora zadržavanja vozila na voznom traku Audi active lane assist, sustav prepoznavanja prometnih znakova te sustav pomoći pri parkiranju i asistent izlaska iz parkirnog mjesta. 


Model Q2 ispunjava temeljna očekivanja postavljena SUV vozilu s visokim ulaznim područjem, dobrom vidljivošću iz vozila te velikim prtljažnikom (zapremine od 405 do 1050 litara). Izvrsna značajka je činjenica da je položaj vozačevog sjedala sportski i nizak u usporedbi s kolom upravljača, baš kao u Audi limuzini. Raspoloživa su i opcijska praktična rješenja, poput električnog poklopca prtljažnika te stražnje klupe s leđnim naslonima koji se mogu odvojeno preklapati te otvorom za prijevoz dugih predmeta.


Pogon i šasija

Model Q2 dolazi na tržište s šest različitih motora. Zajedno s 1,0-litarnim 3-cilindarskim TFSI motorom nude se dva 4-cilindarska benzinska motora s obujmom od 1,4 i 2,0 litre. K tomu su dostupna i tri 4-cilindarska dizelska motora s obujmom od 1,6 i 2,0 litre. Njihova izlazna snaga je od 85 kW (116 KS) do 140 kW (190 KS). Kao alternativu 6-stupanjskom ručnom mjenjaču Audi također nudi automatizirani mjenjač s dvije spojke S tronic sa sedam stupnjeva prijenosa za sve motore koji je opremljen novim načinom opskrbe uljem i smanjenim trenjem. Oba motora također se mogu kombinirati sa stalnim quattro pogonom.


Na stražnjem dijelu vozila s pogonom na prednje kotače smješten je polunezavisni ovjes, dok quattro modeli imaju ovjes s 4 spone. Progresivno upravljanje dio je serijske opreme u svim modelskim verzijama. On varira omjer sklopa upravljača kao funkcije kuta upravljača; omjer je izveden izravnije kod intenzivnih okretanja kolom volana. Adaptivni amortizeri raspoloživi su opcijski, baš poput sustava Audi drive select kojim vozači mogu namjestiti individualnu karakteristiku za svoj Q2.


Audi Q2 dolazi na europsko tržište na jesen 2016. godine. Narudžbe počinju sredinom godine.