Dacija na Ženevskom salonu automobila 2016

Dacia je doživjela još jedan obećavajući početak godine. Nakon rekordne prodaje u 2015., broj obožavatelja marke na Facebooku upravo je prešao tri milijuna, a članovi te brzorastuće zajednice i dalje dijele svoju ljubav prema toj marki na internetu i izvan njega.



Uz najavu dostupnosti automatskog mjenjača Easy-R u izvedbi s dizelskim motorom dCi 90 (automatski mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa), na Ženevskom salonu automobila 2016. Dacia predstavlja i nove inačice ograničene serije.


Duster Essential: prvi u nizu novih ograničenih serija Dacije

Na izložbenom prostoru Dacije na Ženevskom salonu automobila 2016. bit će izložen Duster Essential koji najavljuje novi niz inačica ograničene serije Dustera, Sandera, Logana, Logana MCV, Dokkera i Lodgyja. Nazivi ove ograničene serije različiti su. U nekim će zemljama u odluku o nazivu biti aktivno uključena i internetska zajednica marke. 

U tim inačicama konkurentnih cijena i ograničenih serija spojeni su privlačan izgled i povećana udobnost u vožnji. Vanjske značajke uključuju novu boju karoserije (smeđa Tourmaline) i nove aluminijske naplatke te posebne oznake i odbojnike u boji karoserije. U unutrašnjosti će putnici uživati zahvaljujući Bluetoothu i USB priključku, električnim prednjim prozorima i središnjem zaključavanju. 

Kao i sve druge Dacije, ove inačice ograničene serije imaju jamstvo od tri godine/100 000 km.

Dacije ovih ograničenih serija bit će dostupne na tržištima Austrije, Belgije, Hrvatske, Češke Republike, Danske, Njemačke, Mađarske, Italije, Luksemburga, Nizozemske, Poljske, Portugala, Slovačke, Španjolske, Švedske, Švicarske i Ujedinjene Kraljevine. 


Automatski mjenjač Easy-R 

Mjenjač Easy-R predstavljen je krajem 2015. na Dacijinom benzinskom motoru TCe 90 Stop&Start. Dacijin je prvi automatski mjenjač sada za istu cijenu dostupan na inačicama Logana, Sandera, Sandera Stepway i Logana MCV opremljenima dizelskim motorom dCi 90 (ovisno o tržištu). U kombinaciji s dizelskim motorom, Easy-R ima šest stupnjeva prijenosa koji jamče veći užitak u vožnji i potrošnju goriva usporedivu s onom ručnih mjenjača.

Kako bi povezao pouzdanost s nižim troškovima uporabe, nova konstrukcija ovog automatskog mjenjača temelji se na elektromehaničkoj, a ne hidrauličnoj tehnologiji. Radi osiguranja najviših standarda kvalitete, mjenjač Easy-R bio je podvrgnut testiranju jednakovrijednom 750 000 km vožnje, a sve se jedinice prije ugradnje pomno pregledavaju.

Automatski mjenjač Easy-R pouzdan je i pristupačan te zahvaljujući njemu nema potrebe za papučicom spojke. Kalibriran je kako bi užitak u svakodnevnoj vožnji doveo na najvišu razinu, posebno u gužvama i gradskim područjima. Promjene brzina neprimjetne su i automatske, a funkcija polaganog kretanja savršena je za manevriranje ili sporo pomicanje u prometnim gužvama, za što je dovoljno samo otpustiti papučicu kočnice. Sustav isto tako drži vozilo na mjestu radi lakšeg kretanja na uzbrdicama.

Mjenjač Easy-R mnogo je povoljniji od konvencionalnih automatskih mjenjača jer se odlikuje posebno niskim troškovima uporabe.