Novi Renault Megan 2016., prodaja kreće 22. veljače

Novi Mégane konstruiran je na Renaultovoj modularnoj platformi CMF C/D i opremljen je nizom tehnologija kakve se inače nalaze u automobilima iz višeg segmenta, a poznate su iz drugih Renaultovih modela, novog Espacea i Talismana. 



Takav opsežni popis opreme jedinstven je u segmentu i uključuje head-up zaslon, 17,5-cm digitalnu instrument ploču u boji, dvije izvedbe ekrana sustava R-LINK 2 (17,5-cm vodoravno postavljeni ekran ili 22-cm okomito postavljeni ekran) te sustave MULTI-SENSE i 4CONTROL.

Zahvaljujući sustavu 4CONTROL, vozači novog Méganea GT uživaju u izravnijem osjećaju vožnje bez gubitka udobnosti. Sustav 4CONTROL donosi dodatnu dinamičnost i preciznost na uskim, zavojitim cestama. Vozna svojstva automobila čine se oštrijim, preciznijim, sigurnijim i stvaraju istinski užitak vožnje, bez obzira na odabrani način rada. 

U hitnim situacijama trenutačan odziv upravljanja četirima kotačima brzo će umiriti vozača. Osim toga, taj sustav omogućuje visoku razinu stabilnosti u zavojima pri velikim brzinama i lako upravljanje pri malim brzinama. Smanjuje naginjanje karoserije u zavojima zahvaljujući posebnom cjevastom stabilizatoru i pa se automobil „zalijepi za cestu”. Kako bi zajamčio optimalnu stabilnost, sustav 4CONTROL računa i prilagođava kut zakretanja stražnjih kotača 100 puta u sekundi. 4CONTROL je aktivan neovisno o odabranom načinu rada.





Novi Megan GT na izbor nudi četiri načina rada (Sport, Neutral, Comfort i Perso) prilagođena kako bi ispunili potrebe različitih vrsta vozača u različitim trenucima. Sustav 4CONTROL, na brzinama manjim od 80 km/h u načinu rada Sport i manjim od 60 km/h u ostalim načinima rada omogućuje okretanje stražnjih kotača u suprotnom smjeru od prednjih. To automobilu daje precizna i dinamična vozna svojstva, poput automobila kraćeg međuosovinskog razmaka. Na većim brzinama od navedenih, stražnji se kotači okreću u istom smjeru kao prednji pa se automobil čini kao da ima dulji međuosovinski razmak, poput vozila iz višeg segmenta, i donosi osjećaj stabilnosti i sigurnosti u zavojima.





Paleta benzinskih motora snage do 205 KS

Dostupni uz novi Mégane i novi Mégane GT-Line:
Energy TCe 100 sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem: 100 KS i 175 Nm okretnog momenta od 1500 o/min 120 g CO2/km, 5,4 /100 km . Dostupan od početka prodaje.

Energy TCe 130 sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem: 130 KS i 205 Nm okretnog momenta od 2000 o/min Dostupan od početka prodaje, taj 1,2-litreni benzinski turbomotor postiže performanse dvolitrenog atmosferskog motora. Tehnologija izravnog ubrizgavanja i integrirana usisna grana turbopunjača zaslužni su za prilagodljivost i odzivnost. Izravno ubrizgavanje poboljšava izgaranje, što smanjuje potrošnju (5,3 l/100 km) i emisije CO2 (119 g/km)1.

Energy TCe 130 sa sedmerobrzinskim automatskim mjenjačem EDC: 130 KS i 205 Nm okretnog momenta od 2000 o/min Dostupan od prve polovice 2016., taj motor postiže iste vrijednosti potrošnje i emisija CO2 kao i inačica s ručnim mjenjačem (homologacija u tijeku), a istodobno pruža udobnost i odziv po kojima su mjenjači s dvostrukom spojkom poznati.

Kao odgovor na posebne zahtjeve određenih tržišta, prodaja benzinskog atmosferskog motora SCe 115 spojena s ručnim peterobrzinskim mjenjačem također počinje prvom polovinom 2016. 156 Nm okretnog momenta pri 4000 o/min. U drugoj polovini 2016. isti će motor biti dostupan i izvan Europe s bestupanjskim mjenjačem CVT i razvijati 156 Nm okretnog momenta pri 4000 o/min (homologacija potrošnje goriva i emisija CO2 u tijeku)

Dostupan ekskluzivno uz novi Mégane GT: Energy TCe 205 sa sedmerobrzinskim automatskim mjenjačem EDC 205 KS i 280 Nm okretnog momenta od 2000 o/min. Dostupan od početka prodaje, taj 1,6-litreni benzinski motor s turbopunjačem koji je za Mégane GT razvio odjel Renault Sport jamči žustra ubrzanja i odziv na pritisak papučice gasa. Međutim, razina vozačkog užitka i performansi ne dolaze po cijenu visokih emisija CO2 (134 g/km) i potrošnje goriva (6 l/100 km)11.





Dizelski motori: paleta motora snage do 165 konjskih snaga

Dostupni za novi Mégane i novi Mégane GT-Line
Energy dCi 90 sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem: 90 KS i 220 Nm okretnog momenta od 1750 o/min 95 g CO2/km, 3,6 l/100 km. Dostupan od početka prodaje.

Energy dCi 110 sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem: 110 KS i 260 Nm okretnog momenta od 1750 o/min. Dostupan od početka prodaje, Energy dCi 110 novi Mégane smješta među predvodnike segmenta u pogledu malih emisija CO2 (86 g/km) i potrošnje goriva (3,3 l/100 km1). Taj motor koji nosi oznaku ECO2 jamči vrhunske vozačke užitke. To je rezultat opsežnog rada na usisnoj fazi i procesu sagorijevanja u kombinaciji s primjenom tehnologija izravno iz Formule 1, poput čeličnih klipova.

Energy dCi 110 sa šesterobrzinskim automatskim mjenjačem EDC: 110 KS i 250 Nm okretnog momenta od 1750 o/min 95 g CO2/km, 3,7 l/100 km1. Dostupan od početka prodaje.

Energy dCi 130 sa šesterobrzinskim ručnim mjenjačem: 130 KS i 320 Nm okretnog momenta od 1750 o/min. Dostupan od početka prodaje, motor Energy dCi 130 krcat je naprednim tehnologijama. Zahvaljujući smanjenju obujma, taj 16-ventilski dizelski motor razvija 130 KS unatoč obujmu od samo 1598 ccm. Ističe se posebno učinkovitom konstrukcijom, nastalom na temelju iskustva koje je Renault stekao u Formuli 1. Potrošnja goriva tog motora iznosi samo 4 l/100 km, a emisije CO2 samo 103 g/km. Velik okretni moment jamči žustra ubrzanja i snažan odziv na pritisak papučice gasa za prave vozačke užitke.

Dostupan ekskluzivno uz novi Mégane GT: 
Energy dCi 165 sa šesterobrzinskim automatskim mjenjačem EDC: 165 KS i 380 Nm okretnog momenta U lipnju 2016., Energy dCi 165 upotpunit će ponudu motora novog Méganea GT (homologacija potrošnje goriva i emisija CO2 u tijeku). Taj dizelski motor upotrebljava dva turbopunjača. Prvi turbopunjač male inercije donosi snažna ubrzanja već na niskim okretajima. Drugi turbopunjač jamči snažan odziv i dinamična međuubrzanja u širokom rasponu okretaja


Dizelsko-električni hibridni motor dostupan od početka 2017.

Dizelsko-električni motor naziva Hybrid Assist bit će dostupan od početka 2017. Razvijen na temelju motora Energy dCi 110 spajat će malu potrošnju goriva s velikim vozačkim užitcima zahvaljujući snažnijim ubrzanjima u određenim situacijama, posebno od niskih okretaja. Renault očekuje da će taj motor u novom Méganeu ostvariti emisije CO2 od samo 76 g/km (podložno homologaciji) i potrošnju goriva manju od 3 l/100 km (2,9 l/100 km) prema ciklusu NEDC. To se postiže zahvaljujući prikupljanju energije prilikom usporavanja i kočenja. Sustav Hybrid Assist upotrebljava 48-voltnu bateriju koja će pomagati motoru s unutarnjim izgaranjem koji će biti stalno uključen.


Dimenzije novog Renault Megan 2016. godina :

dužina:  4.359 cm
širina :   1.814 cm
visina :  1.447 cm


Cjenik modela Renault Megan 2016. godina :

*klikni na cjenik za veći prikaz




New Renault Megan 2016, sales start in Croatia, Feb. 22...