Novi Peugeot 2008, kompaktni mali SUV sa znakom lava

Novi Peugeot 2008 dizajnom preuzima stilska obilježja segmenta te im dodaje svoja obilježja. Obloge blatobrana, okomita prednja maska i zaštitne obloge odbojnika štite karoseriju i putnike. Ukrasna letvica iznad vrata i krovni nosači, ukrasni okvir stražnjih vrata i spojler profinjenog su dizajna.



Svjetla na crnoj maski i svjetla s 3D linijama već na vanjskom dijelu vozila najavljuju ugrađenu tehnologiju. U unutrašnjosti ambijentalno osvjetljenje ističe bogatstvo materijala i pažnju posvećenu detaljima svakog elementa. Novi paket opreme GT Line nudi uglađen i sportski ugođaj u kombinaciji crvene i crne boje. Taj paket, dostupan u čitavoj gami, dio je strategije uspona Marke u višu klasu.


Tehnologije ugrađene u PEUGEOT 2008 pojednostavnjuju svakodnevicu. Među njima, funkcija Mirror Screen, kompatibilna s uslugom MirrorLinkTM[1] ili Apple Carplay®[2], omogućuje da se na dodirnom zaslonu automobila prikazuje sadržaj vozačeva pametnog telefona. Vozač tako može intuitivno i sigurno pristupiti svojim aplikacijama. Iz očitih sigurnosnih razloga, taj pristup ovisi o stanju vozila. Kada je vozilo u pokretu, dostupne su samo aplikacije koje su korisne u vožnji. Među aplikacijama su Start MyPeugeot, digitalne upute za uporabu vozila, iCoyote, besplatna aplikacija za informacije o stanju na cesti i opasnim područjima, teParkopedia koja olakšava pronalaženje parkirnog mjesta.




Gama benzinskih motora SUV-a 2008 obuhvaća pet motora:

1.2L PureTech 82, 5-stupanjski ručni mjenjač, 4,9 l/100 km odnosno 114 g/km CO2,
1.2L PureTech 82, 5-stupanjski robotizirani mjenjač, 4,4 l/100 km odnosno 102 g/km CO2,
1.2L BlueHDi 110 KS S&S, 5-stupanjski ručni mjenjač, od 4,4 l/100 km odnosno 103 g/km CO2,
1.2L PureTech 110 S&S, 6-stupanjski automatski mjenjač (EAT6), 4,8 l/100 km odnosno 110 g/km CO2, proglašen „Best in Class” u svojem segmentu,
1.2L PureTech 130 S&S, 6-stupanjski ručni mjenjač, 4,8l/100 km odnosno 110 g/km CO2, proglašen „Best in Class” u svojem segmentu.


Svestrani trocilindarski motor može se ukomponirati s tri vrste prijenosa: 5-stupanjskim ručnim mjenjačem, 6-stupanjskim ručnim mjenjačem ili 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Riječ je o novom automatskom mjenjaču koji je proizveo Aisin, a nazvan je EAT6, skraćeno od Efficient Automatic Transmission 6. Njegova tehnologija Quickshift pruža vrhunsku udobnost u vožnji zahvaljujući glatkim i brzim promjenama stupnjeva prijenosa. Povrh toga, emisija CO2 smanjena je do krajnosti zahvaljujući smanjenju unutarnjeg trenja i klizanja pomoću blokirajućih konvertera. 


Gama dizelskih motora SUV-a 2008 obuhvaća šest motora s emisijom CO2 manjom od 100 g/km:

1.6L BlueHDi 75, 5-stupanjski ručni mjenjač, 3,7 l/100 km odnosno 97 g/km CO2, proglašen „Best in Class” u svojem segmentu,
1.6L BlueHDi 100, 5-stupanjski ručni mjenjač, 3,7 l/100 km odnosno 97 g/km CO2,
1.6L BlueHDi 100 KS S&S, 5-stupanjski ručni mjenjač, 3,5 l/100km odnosno 90 g/km de CO2, verzija smanjene potrošnje,
1.6L BlueHDi 100 S&S, 5-stupanjski ručni mjenjač, 3,6 l/100 km odnosno 95 g/km CO2,
1.6L BlueHDi 100 S&S, 6-stupanjski robotizirani ručni mjenjač, 3,6 l/100 km odnosno 95 g/km CO2,
1.6L BlueHDi 120 S&S, 6-stupanjski robotizirani ručni mjenjač, 3,7 l/100 km odnosno 96 g/km CO2, proglašen „Best in Class” u svojem segmentu.


Dizelski motor 1.6L BlueHDi ekskluzivno povezuje tehnologiju Selective Catalytic Reduction (SCR) s filtrom krutih čestica (FAP) s dodatkom. Taj motor omogućuje udobnu vožnju i rekordnu potrošnju u svim verzijama, od 75, 100 ili 120 KS. SCR je najučinkovitija tehnologija za naknadnu obradu dušikovih oksida (NOx) na tržištu. Jedina, naime, smanjuje NOx za do 90 %. Osim toga, počinje djelovati vrlo rano jer je ugrađena je ispred filtra krutih čestica (FAP) s dodatkom. 

To omogućuje sposobnost filtriranja krutih čestica (FAP) s dodatkom da se pokrene na mnogo nižim temperaturama nego ostale tehnologije filtriranja krutih čestica koje upotrebljavaju konkurenti. Filtar krutih čestica (FAP) s dodatkom sam uklanja 99,9 % čestica, čak i one najsitnije. Ta znatna učinkovitost smanjenja dušikovih oksida optimira ujedno emisije CO2 i potrošnju goriva, koja je do 4 % manja u odnosu na motore EURO5.




The new Peugeot 2008, a compact SUV with the sign of the lion...