Pregled novih modela za 2016. godinu
Ove godine trebalo bi u Hrvatske salone stići gotovo 100 novih modela. Doduše mnogi od njih neće biti dostupni širokom krugu potrošaća.
U protekloj godini u Hrvatskoj je konačno zabilježen dugo očekivani rast BDPa pa tako je konačno i porasla prodaja novih automobila. Sve to potiče nadu da smo ekonomski konačno krenuli u dobrom smijeru.
Prije nego što dođe u prodajne salone preuzeti će ga na probne vožnje novinari na nekim luksuznim destinacijama širom svijeta u preluksuznim hotelima o trošku Mercedes-Benza i napisati tekstove koji ljepotom i pohvalama prevazilaze čak i one napisane od strane Mercedesove PR službe. Jer tko bi se poslije takvog provoda i prikladnih poklona usudio napisati, npr. da je na novom mercedesu zadnja osovina loše izbalansirana ili nešto slično. O tome će se pisati za sedam godina kada će ovaj model ići u povijest a zamijeniti će ga opet jedna nova i savršena beba.
Kada prodaja krene i auto-magazini napišu o njemu sve što treba interes pada. Prvi kupci prijaviti će eventualne kvarove, iskoristiti će popravke u garantnom roku, neke tvorničke greške otkloniti će proizvođač o svom trošku pozivajući kupce da se jave u obližnje servise i tu se priča o novom savršeno napravljenom modelu završava. Ako je popust dobar i velik nije više važno dali je baš sve besprijekorno ili ne. Popraviti će se.
Pregled noviteta na Hrvatskom tržištu u 2016., godini
U protekloj godini u Hrvatskoj je konačno zabilježen dugo očekivani rast BDPa pa tako je konačno i porasla prodaja novih automobila. Sve to potiče nadu da smo ekonomski konačno krenuli u dobrom smijeru.
Najveće zanimanje vlada za automobil dok ga još nema. Dok je u fazi stvaranja. Dok ga paparazzi love zakamufliranog na probnim vožnjama širom svijeta. Ove godine izlazi nova mercedesova E-klasa. Prije nekoliko mjeseci u Mercedesu su pokazali njegovu školjku. Praznu karoseriju. Novinari s raznih krajeva svijeta skupili su se i uživali u stvaranju novorođenčeda. Vau, prazna školjka. Slikalo se, gledalo, diralo, uzdisalo, uživalo a Mercedesovi marketinški stručnjaci trljali su ruke.
Prije nego što dođe u prodajne salone preuzeti će ga na probne vožnje novinari na nekim luksuznim destinacijama širom svijeta u preluksuznim hotelima o trošku Mercedes-Benza i napisati tekstove koji ljepotom i pohvalama prevazilaze čak i one napisane od strane Mercedesove PR službe. Jer tko bi se poslije takvog provoda i prikladnih poklona usudio napisati, npr. da je na novom mercedesu zadnja osovina loše izbalansirana ili nešto slično. O tome će se pisati za sedam godina kada će ovaj model ići u povijest a zamijeniti će ga opet jedna nova i savršena beba.
Kada prodaja krene i auto-magazini napišu o njemu sve što treba interes pada. Prvi kupci prijaviti će eventualne kvarove, iskoristiti će popravke u garantnom roku, neke tvorničke greške otkloniti će proizvođač o svom trošku pozivajući kupce da se jave u obližnje servise i tu se priča o novom savršeno napravljenom modelu završava. Ako je popust dobar i velik nije više važno dali je baš sve besprijekorno ili ne. Popraviti će se.
Overview of new vehicles for 2016...