Novi Passat GTE plug-in hibrid, kako funkcionira ova tehnologija
Jak partner elektromotora
je 1,4 TSI 115 kW (156 KS) benzinski
motor s turbopunjačem i direktnim ubrizgavanjem.
Zahvaljujući dotjeranom elektroničkom upravljanju i mjenjaču
s više spojki, suradnja ovih dvaju različitih motora teče potpuno glatko.
I limuzinske i Variant modele pokreće elektromotor snage 85 kW. U čistom E modu Passat GTE omogućuje vožnju
gradom, autocestom i brzim cestama bez emisija Co2 pri najvećoj brzini od 130 km/h.
Punjenje Passata GTE moguće je preko serijskog kabela za izmjeničnu struju od 2,3 kW na kućnoj utičnici. Ispražnjen akumulator ponovno će se do kraja napuniti za 4,15 sati. S opcijski dostupnom Wallbox stanicom za punjenje vrijeme se može alternativno smanjiti na 2,5 sati.
Passat GTE oduševljava dinamičnijom krivuljom papučice gasa,
većom brzinom promjene stupnjeva prijenosa i automatiziranim 6-stupanjskim
mjenjačem s tri spojke. DSG u modelu GTE ima tri spojke kako bi se motor i
mjenjač mogli odvojiti prilikom smanjenja brzine – i kako bi se plug-in hibrid u
zaletu mogao nakratko kretati u praznom hodu bez potrošnje. Litij-ionski
akumulator se puni već tijekom vožnje kako bi se povećao električni doseg
modela GTE. Čim se aktivira nožna kočnica, automobil putem rekuperacije obnavlja
energiju, koja je pohranjena u akumulatoru i koja se kasnije koristi za vožnju.
Osam godina jamstva odnosno 160 000 kilometara Volkswagen odobrava za izuzetno dugovječan visokonaponski akumulator u Passatu GTE. 7,6 sekundi potrebno je za ubrzanje od 0 do 100 km/h. U čistom E modu ovaj model omogućuje vožnju bez emisija s dosegom od čak 50 kilometara u komadu. 225 km/h maksimalna je brzina koju postiže aktivacijom gumba Boost. U modu Sport kombinira se snaga dvaju motora, dok upravljač i vozni postroj imaju progresivniji karakter. Gotovo 1000 kilometara u komadu može prijeći s kombinacijom električnog i benzinskog motora.
The new Passat GTE plug-in hybrid, the functioning of this technology...