Novi Audi A8, dolazi krajem 2016. godine
Audi će novu generaciju svojih top modela A6, A7 i A8 postaviti na platformu
MLB Evo. Prvi u nizu je A8 koji će biti predstavljen krajem iduće godine, a čija prodaja započinje sredinom 2017. Već sada je jasno da nas u njemu očekuje pravi vatromet novih tehničkih detalja, između kojih se ponajviše ističe kokpit.
Dizajn je potpuno nov, broj prekidača i komandi je dramatično reduciran, a upravljanje funkcijama odsad slijedi preko ekrana osjetljivog na dodir koji će biti smješten ispred ručice automatskog mjenjača. Virtualni prekidači će se povećavati kako im se vozačeva ruka približi, što će olakšati praktičnost. Naravno, baš kao i u BMW-u 7, i ovdje će biti dostupno upravljanje gestama. Isti ekran osjetljiv na dodir ugrađivat će se kasnije u A6 (2018.) kao i u A7 (kraj 2018.), te će „umiroviti" dobro poznati kontroler. Audi je na studiji Prologue najavio i fiksni središnji zaslon, što i nije naišlo na preveliko razumijevanje kod sadašnjih vlasnika ove marke. Oni drže da je sklopivi ekran bio znatno praktičnije rješenje.
Osmocilindarski 4,2 TDI više neće biti u ponudi, a kao njegova zamjena
predviđen je trolitreni biturbo koji bi po pitanju snage i okretnog momenta trebao biti na jednakoj razini (385 KS i 750 Nm). A8 će tako izgubiti podosta prekomjernih kilograma, čime će dodatno dobiti na agilnosti i voznoj dinamici. Bazni motori su pak stari znanci, a radi se o svježe obnovljenim šestcilindarskim benzincima i dizelima koji su predstavljeni u A6. Unatoč neprestanim raspravama o CO2-emisijama, W12 i dalje ostaje u planu (s isključivanjem cilindara) baš kao osmocilindarski benzinac.
I glede sustava asistencija Audi želi biti u samom vrhu. Pored automatskog pilota, koji funkcionira do brzine od 65 km/h, A8 bi na autocesti automatski trebao pratiti vozilo u svojoj traci, a predviđeno je i automatsko pretjecanje. Deset sekundi prije dolaska na izlaz s autoceste, automobil bi vozača trebao upozoriti da preuzme kontrolu nad upravljačem, a predviđena je i ugradnja sustava automatskog parkiranja preko smartphonea.
MLB Evo. Prvi u nizu je A8 koji će biti predstavljen krajem iduće godine, a čija prodaja započinje sredinom 2017. Već sada je jasno da nas u njemu očekuje pravi vatromet novih tehničkih detalja, između kojih se ponajviše ističe kokpit.
Dizajn je potpuno nov, broj prekidača i komandi je dramatično reduciran, a upravljanje funkcijama odsad slijedi preko ekrana osjetljivog na dodir koji će biti smješten ispred ručice automatskog mjenjača. Virtualni prekidači će se povećavati kako im se vozačeva ruka približi, što će olakšati praktičnost. Naravno, baš kao i u BMW-u 7, i ovdje će biti dostupno upravljanje gestama. Isti ekran osjetljiv na dodir ugrađivat će se kasnije u A6 (2018.) kao i u A7 (kraj 2018.), te će „umiroviti" dobro poznati kontroler. Audi je na studiji Prologue najavio i fiksni središnji zaslon, što i nije naišlo na preveliko razumijevanje kod sadašnjih vlasnika ove marke. Oni drže da je sklopivi ekran bio znatno praktičnije rješenje.
Osmocilindarski 4,2 TDI više neće biti u ponudi, a kao njegova zamjena
predviđen je trolitreni biturbo koji bi po pitanju snage i okretnog momenta trebao biti na jednakoj razini (385 KS i 750 Nm). A8 će tako izgubiti podosta prekomjernih kilograma, čime će dodatno dobiti na agilnosti i voznoj dinamici. Bazni motori su pak stari znanci, a radi se o svježe obnovljenim šestcilindarskim benzincima i dizelima koji su predstavljeni u A6. Unatoč neprestanim raspravama o CO2-emisijama, W12 i dalje ostaje u planu (s isključivanjem cilindara) baš kao osmocilindarski benzinac.
I glede sustava asistencija Audi želi biti u samom vrhu. Pored automatskog pilota, koji funkcionira do brzine od 65 km/h, A8 bi na autocesti automatski trebao pratiti vozilo u svojoj traci, a predviđeno je i automatsko pretjecanje. Deset sekundi prije dolaska na izlaz s autoceste, automobil bi vozača trebao upozoriti da preuzme kontrolu nad upravljačem, a predviđena je i ugradnja sustava automatskog parkiranja preko smartphonea.
The new Audi A8, coming at the end of 2016
Audi will be the next generation of its top models A6, A7 and A8 set on the MLB Evo platform. The first in the series of the A8 to be launched late next year, with sales starting in mid 2017. It is already clear to us in it expected a real fireworks of new technical details, among which the most outstanding is the cockpit...