Nova Škoda Superb 2015., točno tako kako tata, Volkswagen, kaže
Škoda Superb 2015 |
Zadnjih nekoliko mjeseci mogu se po novinama pročitati
različiti naslovi tipa „Novi Superb, ugrozio Passata“ ili „Škoda Superb, bliže
Audiju A6 nego Passatu“, „Superb napada premium brendove“… itd. Naime cijelo
zadnje desetljeće pucaju takvi naslovi kada god se pojavljuje novi model iz
grupacije Škoda. Izgleda da mlađi kolege gutaju te maestralno osmišljene
marketinške spinove velikih auto kompanija koji troše ogromne novce upravo na to.
A Škoda ko Škoda. Nalazi se upravo tamo gdje ju je Volswagen stavio. Točno u onu ladici automobilskog tržišta gdje joj je mjesto. Niti gore niti dole. Svaka čast VWu na majstorki obavljenom poslu. Izvana izgleda ko Škoda iznutra izgleda ko Škoda. Unutrašnjost
nove Škode Superb je super napravljena. Ali kako. Tako da izgleda dobro
ali niti u jednom trenutku ne daje niti pomisliti da bi bila bolja od Passata a
kamoli od Audija. Unutrašnjost je dobra ali za nijansu već u samom startu zastarjela.
Materijali su dobri ali jedan korak iza matične tvrtke. A isto tako je i
izvana. Na prvu, izgleda dobro a već na drugu se primjećuje da zaostaje dizajnom
za prvom linijom automobilske industrije. Isto tako vozi, leži i koči. Ali tome
se nije za čuditi jer je normalno da mama i tata određuju pravila. Kada bi
Škoda kojim slučajem „ugrozila“ Volkswagen ili Audi na tržišnoj utakmici ili im
se zaista previše približila bila bi izbrisana s lica zemlje. Točno onoliko koliko Volkswagen dozvoli
toliko je Škoda dobra. I ništa više. Kada nebi bilo Volkswagena u igri Škoda bi propala preko noći jer sami to
neznaju napraviti. Samo pod kapom Njemaca Škodi dobro ide, bez njih Škoda propada.
Škoda Superb 2015 |
Nekada, ne tako davno Škoda je samostalno radila svoje automobile
s čim se Česi vole podičiti. Kao, njihova automobilska industrija stara je sto
godina. Mnogi se sjećaju Škodinih modela. Bili su blago rečeno, grozni. Zadnjih
dana po novinama se spominje 35 godina od rođenja, kako svi pišu, najlošijeg automobila u povijesti, Yuga 45. Slažem se,
zasluženo nosi titulu naj. Ali ja bih na prvo mijesto najlošijeg ipak stavio
Škodu 1000 MB. Yugo 45 imao je barem potencijala kao jeftini automobil za
mlade. Mogao si ga spustiti, staviti mu široke gume, tvrđe amortizere i u kombinaciji
s motorom 1100 ccm i 55 PS na svoju malu težinu bio je jurilica koja je odlično
ležala u zavojima a s malim izmjenama na motoru i dobro jurila. To Škoda „1000
Malih Briga“ nije nikada mogla. Ona je uvijek samo služila za noćnu kućicu
kokošaka mnogih europskih poljoprivrednika.
S takvom „reputacijom“ kroz povijest današnja Škoda je zaista Space Shuttle ali uvijek samo onoliko koliko joj Volkswagen bude dozvolio. Tako ona
niti danas niti sutra neće ni u snu ugroziti Passata , Audija ili kako sam
pročitao kod nekih mlađih kolega, koji su se valjda sprdali s njom, pa napisali
da se i Mercedes S klase mora zabrinuti.
Jednom prilikom upitao sam Ćiru Blaževića:“ Ćiro, eto Škoda
je postala dobar automobil, hoćete li ju kupiti.“ Odgovorio mi: “Sine, ja
cijeli život mažem kruh s marmeladom, zašto me sada tjeraš na posni.“ Eto
toliko o tome kako će Škoda ugroziti premium brendove. Ne žele ju kupiti ni korumpirani političari koji se skrivaju od javnosti.
Ona je dobar automobil ali samo u ladici u koju pripada. Niti gore niti dole.
Ona je dobar automobil ali samo u ladici u koju pripada. Niti gore niti dole.
Škoda Superb 2015 |
Škoda Superb 2015, dimenzije
dužina - 4860 mm
širina - 1860 mm
visina - 1470 mm
Škoda Superb 2015, cjenik, cijene, svi modeli
Svi modeli Gorivo Snaga Pogon Vrata Kn
|
Škoda Superb 2015, tehnički podaci, specifikacije...
*klikni za veći prikaz
The new Škoda Superb 2015, exactly how dady-Volkswagen wanted
The last few months can be read in the newspapers various titles such as "The New Superb, Passat endangered" or "Skoda Superb, Audi A6 closer than the Passat", "Superb attacks premium brands" ... etc. The whole last decade shoot subjects like this whenever it appears a new model of Skoda group. It seems that younger colleagues swallow and masterfully designed marketing spins big auto companies who spend huge money to do just that...