Audi RS6 Avant performance i Audi RS 7 Sportback performance, ubrzanje 3.7 sekundi, rezervirano za super sportske automobile, ubrzanje za povraćanje

        Audi RS 6 Avant performance i Audi RS 7 Sportback performance dodatno doprinose sportskom profilu ove marke. Još više performansi u kombinaciji s učinkovitosti - to je ono što se krije iza nove "performance" oznake Audijevih modela. 

Njihov 4.0 TFSI motor snage 445 kW (605 KS) i do 750 Nm okretnog momenta, ubrzanje (3,7 sekundi) guraju u područje koje je obično rezervirano za super sportske automobile. Potrošnja goriva ostaje nepromijenjena  9,6 i 9,5 litara na 100 kilometara, što odgovara CO2 emisijama od 223 i 221 grama po kilometru. Ovo su najbolje brojke u segmentu.

 4.0 TFSI motor sada razvija 445 kW(605 KS)i maksimalni okretni moment od 700 Nm. Posebno treba istaknuti overboost funkciju motora koja vozaču omogućuje da privremeno iz motora izvuče 750 Nm. Ova dva RS modela visokih performansi ubrzavaju kao super sportski automobili, odnosno od 0 do 100 km/h treba im samo 3,7 sekundi, što je poboljšanje od 0,2 sekunde u odnosu na odgovarajući osnovni RS model. Za ubrzavanje od 0 do 200 km/h trebaju samo 12,1 sekundu, što je 1,4 sekundi kraće od osnovnog RS modela. Uz opcijski dinamički paket, maksimalna brzina može se redom povećati s 250 na 280 i 305 km/h. Unatoč povećanju snage za 33 kW(45 KS), ovaj zvučni V8 biturbo motor troši samo 9,6 i 9,5 litara goriva na 100 kilometara, što odgovara CO2 emisijama od 223 i 221 g/km.

U novom RS 6 Avant performance i novom RS 7 Sportback performance, standardni osam-stupanjski tiptronic mjenjač konstruiran je za ekstremne sportske performanse. Vozač može birati između D i S načina rada ili ručno mijenjati stupnjeve guranjem ručice mjenjača ili povlačenjem ručica na RS višenamjenskom kožom presvučenom sportskom upravljaču. U ručnom načinu rada, indikator promjene stupnjeva u zaslonu putnog računala ili opcijskihead-updisplay prikazuju otimalno vrijeme za izmjenu stupnjeva prijenosa.


Quattro stalni pogon na sve kotače prebacuje snagu na cestu i fleksibilno, po potrebi raspoređuje okretni moment preko središnjeg diferencijala. U standardnoj konfiguraciji, 40 posto snage prenosi se na prednju osovinu, a 60 posto na stražnju osovinu. Po potrebi se uključuje prema kotačima selektivna kontrola okretnog momenta. Audi također quattro pogonski sklop oprema s opcijskim sportskim diferencijalom na stražnjoj osovini s aktivnom raspodjelom momenta između unutrašnjeg i vanjskog kotača u zavoju.


Sa svojom dinamičkom postavom, standardni RS prilagodljivi zračni ovjes spušta karoseriju modela RS 6 Avant performance i RS 7 Sportback performance za 20 milimetara. Integrirana kontrola tvrdoće ovjesa mijenja se u ovisnosti o uvjetima na cesti, stilu vožnje i režimu odabranog u Audi drive select sustavu. Audi nudi krući RS sportski ovjes plus sa sustavom dinamičke kontrole vožnje (DRC) kao alternativom. Dodatna opcija je dinamički sustav upravljanja s kontinuirano promjenjivim prijenosnim omjerom upravljača.

Vozač može namjestiti funkciju ključnih komponenata koristeći Audi drive select, uključujući sustav upravljanja, upravljanje motorom i zvukom ispuha, tiptronic mjenjač i opcijski sportski diferencijal. Novost u performance modelima: slično kao na novom Audi R8 sportskom automobilu visokih performansi, vozač se može prebacivati između načina vožnje auto, comfort, dynamic i inndividual bez skidanja pogleda s ceste, koristeći specijalnu tipku na RS multifunkcijskom sportskom kožom presvučenom upravljaču.


Novi RS performance modeli standardno se opremaju s ekskluzivnom 21-inčnim naplatcima od lijevanog aluminija, koji su obučeni u gume dimenzija 285/30 na modelu RS 6 Avant performance i dimenzija 275/30 na modelu RS 7 Sportback performance. Četiri interno ventilirane disk kočnice konstruirane su uzimajući u obzir smanjenje njihove mase, dok kao opciju, Audi nudi keramičke diskove od ugljičnih vlakana. Elektronska kontrola stabilnosti (ESC) ima Sport način rada i može se po potrebi u potpunosti isključiti.


Sportski, elegantna unutrašnjost modela RS 6 Avant performance i RS 7 Sportback performance standardno dolazi s RS sportskim sjedalima s izvučenim bočnim potporama i integriranim naslonima za glavu. Audi nudi sjedala u kombinaciji crne i plave s opcijskim RS performance dizajnerskim paketom. To uključuje nove presvlake sjedala u kombinaciji Alcantare i kože sa saćastim uzorkom i odgovarajućim kontrastnim šavovima na naslonima za ruke, kontrolnim elementima i podnim prostirkama. Ove unutrašnje kombinacije zaokružuju podlošci za koljena presvučeni Alcantarom i umetcima od unakrsno izvezenih plavih niti od ugljičnih vlakana. Ovaj profinjeni i ekskluzivni materijal od ugljičnih vlakana isprepleten je plavim nitima. Pokazivači na ploči s instrumentima imaju crne pozadine, s bijelim brojevima i crvenim kazaljkama.

Audi RS 6 Avant performance u Njemačkoj ima cijenu od 117.000 eura, dok Audi RS 7 Sportback performance košta 121.700 eura. Ova dva nova modela naći će se u prodajnim salonima krajem 2015. godine.




Audi RS6 Avant performance and the Audi RS 7 Sportback performance, acceleration of 3.7 seconds, reserved for the super sports car, the acceleration of vomiting...