Audi RS6 Avant performance i Audi RS 7 Sportback performance, ubrzanje 3.7 sekundi, rezervirano za super sportske automobile, ubrzanje za povraćanje
Audi RS 6 Avant performance i Audi RS 7 Sportback
performance dodatno doprinose sportskom profilu ove marke. Još više performansi
u kombinaciji s učinkovitosti - to je ono što se krije iza nove
"performance" oznake Audijevih modela.
4.0 TFSI motor sada razvija 445 kW(605 KS)i maksimalni
okretni moment od 700 Nm. Posebno treba istaknuti overboost funkciju motora
koja vozaču omogućuje da privremeno iz motora izvuče 750 Nm. Ova dva RS modela
visokih performansi ubrzavaju kao super sportski automobili, odnosno od 0 do
100 km/h treba im samo 3,7 sekundi, što je poboljšanje od 0,2 sekunde u odnosu
na odgovarajući osnovni RS model. Za ubrzavanje od 0 do 200 km/h trebaju samo
12,1 sekundu, što je 1,4 sekundi kraće od osnovnog RS modela. Uz opcijski
dinamički paket, maksimalna brzina može se redom povećati s 250 na 280 i 305
km/h. Unatoč povećanju snage za 33 kW(45 KS), ovaj zvučni V8 biturbo motor
troši samo 9,6 i 9,5 litara goriva na 100 kilometara, što odgovara CO2
emisijama od 223 i 221 g/km.
U novom RS 6 Avant performance i novom RS 7
Sportback performance, standardni osam-stupanjski tiptronic mjenjač konstruiran
je za ekstremne sportske performanse. Vozač može birati između D i S načina
rada ili ručno mijenjati stupnjeve guranjem ručice mjenjača ili povlačenjem
ručica na RS višenamjenskom kožom presvučenom sportskom upravljaču. U ručnom
načinu rada, indikator promjene stupnjeva u zaslonu putnog računala ili
opcijskihead-updisplay prikazuju otimalno vrijeme za izmjenu stupnjeva
prijenosa.
Quattro stalni pogon na sve kotače prebacuje snagu na cestu
i fleksibilno, po potrebi raspoređuje okretni moment preko središnjeg
diferencijala. U standardnoj konfiguraciji, 40 posto snage prenosi se na
prednju osovinu, a 60 posto na stražnju osovinu. Po potrebi se uključuje prema
kotačima selektivna kontrola okretnog momenta. Audi također quattro pogonski
sklop oprema s opcijskim sportskim diferencijalom na stražnjoj osovini s
aktivnom raspodjelom momenta između unutrašnjeg i vanjskog kotača u zavoju.
Sa svojom dinamičkom postavom, standardni RS prilagodljivi
zračni ovjes spušta karoseriju modela RS 6 Avant performance i RS 7
Sportback performance za 20 milimetara. Integrirana kontrola tvrdoće ovjesa
mijenja se u ovisnosti o uvjetima na cesti, stilu vožnje i režimu odabranog u
Audi drive select sustavu. Audi nudi krući RS sportski ovjes plus sa sustavom
dinamičke kontrole vožnje (DRC) kao alternativom. Dodatna opcija je dinamički
sustav upravljanja s kontinuirano promjenjivim prijenosnim omjerom upravljača.
Vozač može namjestiti funkciju ključnih komponenata
koristeći Audi drive select, uključujući sustav upravljanja, upravljanje
motorom i zvukom ispuha, tiptronic mjenjač i opcijski sportski diferencijal.
Novost u performance modelima: slično kao na novom Audi R8 sportskom automobilu
visokih performansi, vozač se može prebacivati između načina vožnje auto,
comfort, dynamic i inndividual bez skidanja pogleda s ceste, koristeći
specijalnu tipku na RS multifunkcijskom sportskom kožom presvučenom upravljaču.
Novi RS performance modeli standardno se opremaju s
ekskluzivnom 21-inčnim naplatcima od lijevanog aluminija, koji su obučeni u
gume dimenzija 285/30 na modelu RS 6 Avant performance i dimenzija 275/30
na modelu RS 7 Sportback performance. Četiri interno ventilirane disk
kočnice konstruirane su uzimajući u obzir smanjenje njihove mase, dok kao
opciju, Audi nudi keramičke diskove od ugljičnih vlakana. Elektronska kontrola
stabilnosti (ESC) ima Sport način rada i može se po potrebi u potpunosti
isključiti.
Sportski, elegantna unutrašnjost modela RS 6 Avant
performance i RS 7 Sportback performance standardno dolazi s RS sportskim
sjedalima s izvučenim bočnim potporama i integriranim naslonima za glavu. Audi
nudi sjedala u kombinaciji crne i plave s opcijskim RS performance dizajnerskim
paketom. To uključuje nove presvlake sjedala u kombinaciji Alcantare i kože sa
saćastim uzorkom i odgovarajućim kontrastnim šavovima na naslonima za ruke,
kontrolnim elementima i podnim prostirkama. Ove unutrašnje kombinacije
zaokružuju podlošci za koljena presvučeni Alcantarom i umetcima od unakrsno
izvezenih plavih niti od ugljičnih vlakana. Ovaj profinjeni i ekskluzivni
materijal od ugljičnih vlakana isprepleten je plavim nitima. Pokazivači na
ploči s instrumentima imaju crne pozadine, s bijelim brojevima i crvenim kazaljkama.
Audi RS 6 Avant performance u Njemačkoj ima cijenu od
117.000 eura, dok Audi RS 7 Sportback performance košta 121.700 eura.
Ova dva nova modela naći će se u prodajnim salonima krajem 2015. godine.
Audi RS6 Avant performance and the Audi RS 7 Sportback performance, acceleration of 3.7 seconds, reserved for the super sports car, the acceleration of vomiting...