Vozili smo SUV Toyota Land Cruiser 2.8 D, taj auto nevalja ništa, baš ništa
Toyota Land Cruiser 2.8 D |
Oduvjek smatram da japanske automobile kupuju škrtice. Njihovi vlasnici
tri puta izračunavaju isplati li se više staviti automobil na vlak ili ga
voziti sam kada putuju na more. Tu kalkuliraju i s krovnim boxom u kojeg trpaju
svoja ronilačka odijela. Izračunavaju koliko auto troši više ako je box na
krovu a koliko bi koštalo slanje boxa zajedno s automobilom na vlak. Itd. Itd.
Dizajn japanskih automobila nikada mi nije lego. Naime, oni to neznaju
napraviti. Ako se dizajn napravi po modi s linijama i čoškićima onda zastari
preko noći. Ako ga radiš po sistemu ninđa kornjača kako to rade istočnjaci onda
to izgleda onako: „Baš je dobar...kiseli osmjeh...da super je...opet
kiseli...da mu udovoljiš...a ustvari najradije bi mu rekao: “Auto ti sliči na
ikebanu, stari moj, pa kaj si to kupio, kaj te nije sram vozit se u tome“. A on tada kreće iznositi verbalnu dosadnu
ofenzivu pozitivnih karakteristika svoga
istočnjačkog ljubimca i svoju obranu o ispravnoj odluci kupovine baš tog
automobila. Dosadno. A voze ko neke stare babe. Ako
se dizajn radi kao što ga rade majstori dizajna Šveđani onda linija traje
vječno. To Japanci neznaju napraviti. Točka.
Toyota Land Cruiser 2.8 D |
Vrata se zalupe onako kantasto. Miris po novom
nije dobar. Upališ diesel motor i slušaš. Motor radi kamionskim zvukom. Kreneš,
automatska getriba šalta sporo, previsok je, osjećam se za volanom kao da upravljam kamionom. Gume balonke ne pridonose ničem. Prelaz preko ležećih
policajaca je uobičajano loš, lupa. Nema tu očekivane udobnosti koje bi trebale
proizaći iz takvih guma. Brza vožnja u zavojima izgleda ovako. Nalaziš se na
krovu nebodera koji se naginje na vjetru a tamo negdje dole zavijaju velike
balonke. Razmišljaš, jer to traje i traje, hoće li se već jednom vratiti natrag
u balans. Naravno, nisu to neke velike brzine. Na ravnom vuče slabo a potrošnja
raste na 12 -13 litara. Naglo kočiš a prevelika težina prebacuje se preko prednje osovine, kao da
ćeš pasti na nos.
Toyota Land Cruiser 2.8 D |
Uglavnom ovaj auto slabo ide, teško koči, loše
leži, puno troši a uz sve to i puno košta. Cijena potpuno opremljenog je oko 84
000 eura. Jedna gore jedna dole ovisi gdje se kupuje. Prodavači se vade, kao, s
toliko opreme premium brendovi bi koštali 150 000 eura. Ali fučkaš ti svu tu
digitalu na dinosauru. Auto prvo treba voziti a onda sve ostalo. A istina i kod
premiuma je to enormna cijena. On možda može preko potoka bolje od drugih i
kroz šumu ako to ikome treba ali i u to sumnjam s obzirom na njegovu veliku
težinu. Možda s vitlom ako mu se podpomogne privezanim za neko drvo. Možda ako
mu neka ljepotica, u minici, namigne. Za tu namjenu ionako se koriste oni pro
kockasti Land Roveri. Ne za ljepotice
već za potoke.
Eto, toliko o Toyoti Land Cruiser 3.0 diesel.
Toyota Land Cruiser 2.8 D |
I was driving the SUV Toyota Land Cruiser 2.8 D, the car wrong nothing, nothing
Always think that Japanese cars are buying stingy. Their owners three times calculate whether it is worth more to put the car on the train or drive it alone when traveling on vacation. There is calculating roof boxom in which stuffing their wet suits. Calculated how much the car will consume more if the box on the roof and how much it would cost to send a box along with a car on the train. Etc...