Vozili smo SUV Mercedes GLC 220 D, nije nešto za čim bi trebalo uzdisati

 SUV Mercedes GLC 220 D
      Moja ocjena jedna dobra trojka. Izvana automobil nalikuje na Audi Q5. Reći će U Mercedesu: „To smo baš i htjeli“… Falilo je inventivnosti da se napravi potpuno novi look pa se krenulo linijom manjeg otpora. Neka sliči na Audi, što baš i nije orginalno, dapače, jer Q5 i nije neka linija za kopiranje. Audi Q5 je nekako babski, a u praksi ga i voze najviše žene srednje dobi, dok Audi Q3 u tome prednjači najviše od svih.

       Unutrašnjost, kod osnovnog modela, jednostavnog je izgleda a plastika balansira na rubu. Nema tu lumbalne potpore u naslonjačima prednjih sjedala, nema tu rolo zavjese koja se u prtljažniku potegne od zadnjeg naslonjača do zadnjih vrata da pokrije prtljagu u haubi. Nema tu niti udobnog sjedenja na zadnjoj klupi a nema tu ni osjećaja prostora. Možda zato što je unutra mračno ko u grobu. Sve je crno pa i krov. Ako u Mercedesu misle da je to dobro onda su izgubili kompas. Zar baš kod svih moramo mijenjati iznutra sve da bi to na nešto sličilo.

Unutrašnjost-napred
Magična riječ je „dodatna oprema“. To je nešto što i njima i nama pomućuje razum. Njima od te riječi rastu bankovni računi a nama se smanjuju. Kako i nebi kada se za jednu malu lajsnicu mora doplatiti i do 10 000 eura. 
Ma, daj??  Da, da. Promijenio bih tu lajsnu. E… ne može samo lajsna. Da bi se ona promijenila mora se i "ovo" jer je to, znate u paketu a tada kada se promijeni taj paket onda se mora i ono, a tada raste potrošnja goriva pa država mijenja svoj porez u postocima i na kraju lajsna košta 10 000 eura. 
Ma, bez veze, čovjek izgubi volju. A sada se već na Internetu pojavljuju liste dodatne opreme koju ljudi uzimaju a nikad ne koriste. Eto zato i Mercedes sam sebi radi štetu umjesto da se u svakom od njih malom ili velikom Mercedesu ponudi sve prvoklasno, po višoj cijeni, a razlika u skoku cijene bi bila u veličini automobila i snazi motora. 


Unutrašnjost-otraga
Vozi ovako. Karoserija je zvučno odlično izolirana. Motor se malo čuje. Inače taj motor je bio vrlo bučan u E klasi a u Mercedese se ugrađuje dobrih desetak godina. Vrijeme mu je za promijenu. 170 konja su malo za ovaj volumen. Težina se osjeća na ubrzanju, kočenju i u zavojima. Pri ubrzanju prvom, drugom pa i trećom vuće pristojno a onda dolazi do osjetnog pada snage pa se stvara jedna rupa pri ubrzanju. Nova automatska getriba od devet brzina šalta niti brzo niti sporo. Ima uobičajan raspored stupnjeva prenosa. Nema tu prve druge jako kratke ili nešto slično. Kod naglog kočenja proradi uobičajno ABS a zadnji kraj se cimne u lijevo. Nije održao pravac. U brzim dugačkim zavojima bilo kakvo jače trzanje volanom u smjeru zavoja bilo bi kobno.

 Sam parkira i sam održava razmak od vozila ispred, naravno to je opcija doplate. To obavlja, nekako, uz njemu poznate parametre, ako nisu zadovoljeni, onda ništa. Dakle nekad, da a nekad, ne.
I tak, moj je dojam, ništa posebno a para previše.


 SUV Mercedes GLC 220 D


I was driving a new SUV, Mercedes GLC 220 D, not something you should exhale

         Medium, medium, medium. Overall a good trio. From the outside, the car looks like the Audi Q 5 and the words to Mercedes: "We just wanted to" ..., like you, think my ass. You did not know, gentlemen, you must admit. Lacked the inventiveness to create a completely new look and the path of least resistance. Some look like Audi, which is not original, indeed, because Q 5 and not let the line to copy. Audi Q 5 it looks kind of grandmother, but in practice it and run grandmother while Audi Q3 in the lead most of all.


          The interior, the base model, a simple look and the plastic bordering on a dime. There is no lumbar support in chairs front seats, there's no roller blind which pulls in the trunk of the last chair to the back door and luggage cover in the hood. There is no comfortable seating in the rear and there's no sense of space. Maybe because in the dark like a grave. Everything is black and the roof. If the Mercedes think it's Mercedes, then lost their compass ...