Novi Renault Kadjar 1.5 dCi, 110 EDC, jeftin auto koji puno košta

 Renault Kadjar 1.5 dCi
         Nekako sam se više nadao od ovog auta. On izgleda bolje na slikama nego uživo. Manji Renault Captur je pogođen, ovaj veći Kadjar nije. Boje mu uživo ne pašu. Trebali su se u Renou više poigrati s nijansama možda bi s time malo popravili dojam. Tko zna, možda na druga tržišta ide s bogatijom paletom boja. Npr. U Italiju. Tamo su automobili uvijek ljepši.



         Iznutra je, onako, dobar na prvu dok ga se gleda i pipa na mjestu. Ima potencijala ali sve to pada u vodu kada se krene. Auto jednostavno ostavlja dojam jeftinoće. Motor je grebav, na grabama ništa posebno, ubrzanja nema, koči tak tak, cjelogodišnje gume su bučne. Baš u ničem nije me tako. Čista konfekcija, poprilično dosadna. Vozi tromo, dobro od 110 konjskih snaga na ovaj volumen ne treba očekivati puno ali ipak možda malo više. Zašto su ga onda uopće stavljali u ponudu? On je prvi dizel u ponudi koja je za sada vrlo siromašna. Nudi se 110 ili 130 konja. U ovom trenutku izgleda da Renou fale jači motori. 190 ili 240 konjskih snaga što konkurencija npr. VW, Ford, Opel nudi pod normalno. Automatska getriba s duplim kuplungom šalta ali ne ostavlja dojam. Mogla bi biti bolje usklađena s trenutnim situacijama u vožnji. Ono... sada hoću drugu dole, hmmm... ništa ostaje u trećoj. I tako...te situacije. Pasao bi joj još koji stupanj prenosa. Sedam do devet. Ručica automatskog mjenjača je gruba i šlampava. Kočnica je tak tak...

 Unutrašnjost - napred
         Sjedi se neprirodno. Sjedalo se ne može postaviti u poziciju dobrog sjedenja. Ali to je priča koja se odnosi na cijelu gamu Renault vozila. Sjedeći dio postavljen je tako da je zadnji prema dole a prednji dio prema gore pa guzica propadne prema natrag kao u kahlicu. Čovjek bi očekivao da će pri takvoj koncepciji biti zavaljen u položaj prema natrag ali nije. Na taj način ova pozicija gura leđa prema napred, samim time volan se mora dići prema gore i na kraju se dolazi do pogrbljenog neudobnog sjedenja prema napred. To je dobar položaj za enormno brzu vožnju zavojima ali užasno za ostatak boravka za volanom.

 
Unutrašnjost - nazad
Uglavnom fali mu u svakom pogledu. Moglo bi se reći koliko para toliko muzike. Ali kod nas u Hrvatskoj on košta do 230 000 kuna a to je previše para a malo muzike.  Za ono sto daje to je preskup automobil. Kažu, bogato je opremljen. Danas te gađete imaju svi. To nije nešto za čime bi trebalo uzdisati. Ljudi uzmu sve a pola toga nikad ne taknu, dapaće isključe jer im neke stvari idu na živce. Dali je boja koja svijetli u kabini plava ili crvena. Baš me briga koja je, al daj getribu koja dobro šalta.
I tako...to bi bilo o novom Reno Kadjaru.


P.S. Inače, Reno su dobri automobili u koje se čovjek može pouzdati. U njih se ugrađuju kvalitetni djelovi pa traju dugo a malo traže.

 Renault Kadjar 1.5 dCi

I was driving the new Renault Kadjar 1.5 dCi 110 EDC, inexpensive car that costs a lot


          I was kind of hoping for more from this car. He looks better in pictures than in person. Smaller Renault Captur is hit, the greater Kadjar not. The colors do not fit him live. They were supposed to be in Reno more fun with shades maybe with time a little better impression. Who knows, maybe go to other markets with richer color palette. For example, in Italy. There are always more beautiful cars...