Vozili smo Volkswagen E - Golf, Auto na struju kojeg bi trebali probati svi
VW E-Golf |
Da ne zamaram Golfom, svi ga znaju i poznaju. Neki su se u njemu vjenčali, neki rađali, neki djecu pravili pa o legendi nemam što dodati. Ali Golf na struju e to je jedna druga nepoznata priča. E-Golf je iznutra lijepo napravljen. Pristojna je to plastika dobra na dodir. Sjedi se pravilno ergonomski, sjedalo je mekano, baš po mom ukusu. Ključ služi za otključavanje vrata a tada se vrati u džep. Jer auto se „pali“ na gumb. U stvari ništa se ne pali već na digitalnoj instrument tabli popale se žaruljice i pokazivači napona cargera i rekuperiranja. Ako se otpusti kočnica čvrsto stoji na mjestu, ne pokreće se naprijed kao kod automatskih getriba benzinskih ili diesel motora. Volan je mekan i lagan. Dodate gas a tada počinje bajka. Tiho kao u šumici Striborovoj. Ide a ne čuje se. Prekrasno. Stisnete mu gas do daske a on krene u premium stilu. Moćno a tiho i meko. Savršeno.
VW E-Golf |
Pa sam i ja tako pokleknuo pred automobilom na struju. Odmah sam se zapitao, čemu auspuh, čemu ulje, čemu filteri i servisi i da ne nabrajam dalje kada sve to ne treba a može puno bolje. Razmišljam o kupnji jednog takvog. Da li VW, da li Renault, da li BMW ne znam još ali „electric power“ to znam.
P.S. Naravno, kupovinu odgađam do trenutka kada će razvoj takvog sistema biti usavršen po pitanju brzine punjenja baterije koja sada iznosi 13 sati i povećanja opsega kretanja koji sada iznosi 130 kilometara pa je upotreba takvog vozila bilo u privatne a još više u neke poslovne svrhe na granici neupotrebljivosti. Ne sumnjam da će poboljšanja u tom smjeru ići brzo, čemu se od sveg srca radujem.
OSNOVNE KARAKTERISTIKE
- Električni
- AG1
- 85 / 115
Ponuda se širi ...
Monovolumeni se i u VW-u sve više transformiraju u SUV-ove, a pravo je čudo u koliko sve niša VW planira ući. Up će ostati u cross varijanti, Polo će u SUV-izvedbi dobiti pogon 4x4 (opcija), a uz novi Tiguan slijedi i derivat SUV Golfa. Tiguan u prodaju kreće iduće godine, i to u dvije verzije, standardnoj kompaktnoj te onoj s produženim međuosovinskim razmakom. Nešto kasnije uslijedit će i kupeovska verzija tog SUV-a. Neki silno žele i VW cabrio SUV, nešto što bi konkuriralo Range Rover
VW E-Golf |
Svi modeli | Gorivo | Snaga | Pogon | Vrata | Kn | ||
---|---|---|---|---|---|---|---|
Trendline | |||||||
Comfortline | |||||||
Highline | |||||||
e-Golf | |||||||
GTD | |||||||
GTE | |||||||
GTI | |||||||
R model | |||||||