Nova Suzuki Vitara 1,6 benzinac, jeftina unutrašnjost a dobre vozne osobine

Suzuki Vitara 1,6 benzinac
         Zbilja je šteta što u Suzukiju ne mare za unutrašnjost svojih automobila. Plastika je crna i jeftina, odbojna na dodir. Sicevi su mali i ne pretjerano udobni. Materijal na njima je reciklirajuće neugledan. S boljom unutrašnjošću zaokružili bi cjelinu dobrog automobila a umjerene cijene što u konačnici Suzuki i je. Suzuki automobili poznati su po kvalitetnim dijelovima prve ugradnje pa traju i traju. Ovako ispada da zbog unutrašnjosti trpi dojam o kompletnom automobilu.



        Gledajući Vitaru izvana ne zasljepljuje ljepotom. Ona je nekako suzdržana, japanska, tu nema neke hiper ljepote ni ljubavi na prvi pogled. Realno, pomalo mi je ružna izvana i iznutra.  Dojam popravljaju dvobojne karoserijske inačice uz doplatu od 3000 kuna. Felge u ponudi su mat ili crno sive pa i one donose takav nekakav loš dojam.

Suzuki Vitara 1,6 benzinac
Njihove vozne karakteristike nadilaze njihov izgled. Pali se na gumb. Motor radi tiho ali slabo vuče. Današnji benzinci sporiji su od pandana dizel varijanti. Benzinski motor sa 120 konjskih snaga vuče kao da ima 65. Strogi propisi o zaštiti okoliša i želja za manjom potrošnjom tjeraju proizvođaće na prigušenje benzinskih motora do te mjere da su tromi i spori. Nekada ne tako davno motori s toliko konjskih snaga jurili su kao ludi, danas ne. Potrebno ga je zaista jako forsirati na visoke okretaje, 5 do 6 hiljada okretaja pa i više da se probudi i pokaže bar malo što može. A može, u cjelini, ostaviti dosta dobar dojam.

Probao sam i inačicu s diesel motorom. Fiatov 1.6 120 konjskih snaga, kojeg Suzuki koristi, ide bolje u svakom pogledu. Malo je fiatovski brundav ali snagu isporučuje kontinuirano u cijelom području okretaja. Jednostavnije rečeno vuče dobro ali mora biti u „sport“ modu. Od modova tu su još Auto, Snow, i Lock. Auto je mod za normalnu vožnju suhim cestama – dosadno. Zatim  Lock to je mod mekano tlo i teren – dosano. Snow to je mod za snijeg – zanimljivo. I na kraju Sport to je za sportsku vožnju suhim cestama – meni najprivlačnija varijanta, naravno sve u okviru 180 km/h i ubrzanja 11-12 sekundi do sto.  Naravno i kod tog motora ima prostora za usavršavanje. Istočnjačka konkurencija, Mazda, Kia, Hyundai usavršila je svoje diesel motore za nepovjerovati. Vrlo su tihi, mekani a moćni.

Suzuki Vitara 1,6 benzinac
          U zavojima dobro drži, ne naginje se jako a gume ne cvile. Spašava ga manja dužina (4,17 m ) i mala težina (1075 kg). Volan je precizan i neposredan. Kada ga se zaista pretjera do kraja onda digne ruke od svega…pusti da se stvar događa sama po sebi. Kliže ako za to ima prostora u zavoju onoliko dugo i jako dok se cijela priča sama po sebi ne završi odnosno dok brzina ne padne na za njega prihvatljive okvire.  Mjenjač je mekan, relativno kratkog hoda s mogućim bržim šaltanjem brzina. Solidan. U najavi Suzuki-a je mjenjač s dvije spojke. Uskoro.

      Sve u svemu Suzuki solidno vozi u granicama svojih mogućnosti. Cijena od 20 000 eura nije visoka za autić koji će nekog penzića služiti besprijekorno do kraja života. I opet, sve u svemu, za dvadeset tisuća eura solidan je to autić. 


Suzuki Vitara 1,6 benzinac

The new Suzuki Vitara 1.6 gasoline, cheap interior and good driveability


          It's really a shame that the Suzuki do not care about the inside of their car. The plastic is black and low-cost, repulsive to the touch. The seats are small and not very comfortable. The material on them is recyclable unsightly. With better interior would complete the whole a good car and a moderate price which ultimately Suzuki said. Suzuki cars are known for its quality parts original equipment and on and on. This implies that for the interior suffers impression of complete car...