Fiat ko Fiat, loše mu se piše

       Pogledao sam automobile u Fiatovom salonu. Nije ni čudo da Fiatu slabo ide. Auti su iznutra zastarjeli, nekvalitetno napravljeni, sve zapinje. Loše. Pogledao sam i njihovu perjanicu Alfu Giuliettu. Primjećuje se malo bolja izrada ali prevladava gomila jeftine plastke. Da bih promijenio položaj naslona, iz samo njima znanog razloga totalno tvrdih siceva, morao sam zavlačiti ruku između štoka i sjedala. Jedva.



       Sjesti na zadnji sic, to je jako neudobno. A uspjeli su napraviti i jednu konstrukcijsku grešku. Naime, kada otpuštaš kuplung zapne noga za tapicirung. Kada ju osloniš na lijevi oslonac više ju nemožeš izčupati. Smiješno, nisam mogao vjerovati. Taj auto nije u nekom visokom cjenovnom razredu, ali ipak. Počinju s 150 000 kuna. Neki vole Alfu uspoređivati s BMW-om. To su gluposti. Očito nikad u BMW-e nisu sjeli.

Nudili su mi ju na probu. Nisam htio. Prije godinu dana vozio sam Alfu 159. Motor je ružio, mali mjenjač bio je nemoguće tvrd, kuplung također. U zavojima se neprimjereno naginjala, gume su cvilile a na grabama je pretjerano lupala.

Nije me se dojmila. :)


P.S. Po istraživanju pouzdanosti automobila, Consumer Reports (CR), na američkom tržištu, Fiat 500L i dalje drži titulu najnepouzdanijeg automobila za 2015. godinu.

Baš šteta jer Fiat ima ono što mnogi automobili uključujući i preminum brendove nemaju a to je povezanost s vozačem. 
Npr. Probao sam mnoge automobile pa za mene titulu najboljeg mjenjača komercijalnog vozila nosi baš mjenjač Fiata Stila. Gladak, lagan i veoma brz.