Novi Renault Twingo, ne sjećam se točno koje boje je bio

Novi Renault Twingo 
            Vozio sam novog Renault Twinga. Motor otraga pogon otraga. Nije me se dojmio. Dapače razočarao me. Očekivao sam dinamiku zadnjeg pogona i bacanje zadnjeg kraja na folgasu. Ali ništa od toga...
            
           Motor benzinski 85 konja je trom s velikom, velikom, turbo rupom. Današnji benzinski motori su prigušeni do te mjere da su diesel živahni a benzinski tromi. Ovjes je takav da anulira bilo kakvo zanošenje a volan nema kontakt s podlogom. Sve u svemu živa dosada. 

Motor se nalazi otraga ispod zadnje podnice pa se ona zagrijava. Naime, fora je u tome da i otraga postoji prtljažnik a motor je ispod njega. Po ljeti negdje, zakipi mlijeko. Sjedi se neudobno, kao malo povišeno a imaš dojam da ćeš pasti u stranu. Ima puno jeftine plastike ali zato volan zaokrene kotače do 45 stupnjeva jer nema napred motora pa ga se može lako vozikati po parkingu ko voli beskrajno okretanje volana s jedne na drugu stranu. Mali a vražji meni je Ford Fijesta.


Novi Renault Twingo

New Renault Twingo, I do not remember exactly what was painted


             I was driving the new Renault Twingo. The engine behind the rear drive. I was not impressed. Indeed disappoint me. I expected pace last drive and throwing back end at full strength. But none of that ...